Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hårddisk?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hårddisk?

Någon som vet varför det inte verkar gå att köpa hårddiskar på elgiganten, onoff etc? Det finns inga på deras hemsidor iaf..

Original inlägg av bluebulls84 Visa Inlägg
    Någon som vet varför det inte verkar gå att köpa hårddiskar på elgiganten, onoff etc? Det finns inga på deras hemsidor iaf..
    Vilken typ av hårddisk är det du tänker på? Xbox 360 hårddisk? dessa har fasats ut för att dom ändå inte passar till slim, som är det som säljs idag... och en Xbox 360 slim har i dom flesta fallen en 250GB hdd redan, så det är lite onödigt o sälja massa sådana löst också
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Vilken typ av hårddisk är det du tänker på? Xbox 360 hårddisk? dessa har fasats ut för att dom ändå inte passar till slim, som är det som säljs idag... och en Xbox 360 slim har i dom flesta fallen en 250GB hdd redan, så det är lite onödigt o sälja massa sådana löst också
      Jag menar hårddisk till de äldre modellerna. Det verkar ju konstigt om de inte säljer sådana längre, alla har ju inte slim och kanske behöver en ny hårddisk..

Comment

Jag menar hårddisk till de äldre modellerna. Det verkar ju konstigt om de inte säljer sådana längre, alla har ju inte slim och kanske behöver en ny hårddisk..
        like i said, dom har fasats ut! dom vill att du ska köpa en ny slim istället för att köpa nya grejer till din gamla...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

like i said, dom har fasats ut! dom vill att du ska köpa en ny slim istället för att köpa nya grejer till din gamla...
          Vilket jävla skit då..

Comment

Men doh!

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1138
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
              Jo det är ju klart Men det smidigaste vore en stationär butik..

Comment

Jo det är ju klart Men det smidigaste vore en stationär butik..
                vad menar du med stationär butik? vi har en fysisk butik i stockholm plus webshoppen...
                Google is your friend!

Comment

vad menar du med stationär butik? vi har en fysisk butik i stockholm plus webshoppen...
                  Nu bor jag ju inte i Stockholm..

Comment

Nu bor jag ju inte i Stockholm..
                    Beställ den så kan du hämta den på posten nästa dag eller efter ett par dagar. Hur smidigt som helst. Och behöver du mer hjälp sedan så har du ju redan hittat till vårt forum.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X