Någon som vet varför det inte verkar gå att köpa hårddiskar på elgiganten, onoff etc? Det finns inga på deras hemsidor iaf..
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hårddisk?
Collapse
X
-
Vilken typ av hårddisk är det du tänker på? Xbox 360 hårddisk? dessa har fasats ut för att dom ändå inte passar till slim, som är det som säljs idag... och en Xbox 360 slim har i dom flesta fallen en 250GB hdd redan, så det är lite onödigt o sälja massa sådana löst ocksåOriginal inlägg av bluebulls84 Visa InläggNågon som vet varför det inte verkar gå att köpa hårddiskar på elgiganten, onoff etc? Det finns inga på deras hemsidor iaf..
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Jag menar hårddisk till de äldre modellerna. Det verkar ju konstigt om de inte säljer sådana längre, alla har ju inte slim och kanske behöver en ny hårddisk..Original inlägg av Swizzy Visa InläggVilken typ av hårddisk är det du tänker på? Xbox 360 hårddisk? dessa har fasats ut för att dom ändå inte passar till slim, som är det som säljs idag... och en Xbox 360 slim har i dom flesta fallen en 250GB hdd redan, så det är lite onödigt o sälja massa sådana löst också
- Citat
- Flag
Comment
-
like i said, dom har fasats ut! dom vill att du ska köpa en ny slim istället för att köpa nya grejer till din gamla...Original inlägg av bluebulls84 Visa InläggJag menar hårddisk till de äldre modellerna. Det verkar ju konstigt om de inte säljer sådana längre, alla har ju inte slim och kanske behöver en ny hårddisk..Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Vilket jävla skit då..Original inlägg av Swizzy Visa Inlägglike i said, dom har fasats ut! dom vill att du ska köpa en ny slim istället för att köpa nya grejer till din gamla...
- Citat
- Flag
Comment
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo det är ju klartOriginal inlägg av Hansi Visa Inlägg
Men det smidigaste vore en stationär butik..
- Citat
- Flag
Comment
-
vad menar du med stationär butik? vi har en fysisk butik i stockholm plus webshoppen...Original inlägg av bluebulls84 Visa InläggJo det är ju klart
Men det smidigaste vore en stationär butik..Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu bor jag ju inte i Stockholm..Original inlägg av Swizzy Visa Inläggvad menar du med stationär butik? vi har en fysisk butik i stockholm plus webshoppen...
- Citat
- Flag
Comment
-
Beställ den så kan du hämta den på posten nästa dag eller efter ett par dagar. Hur smidigt som helst. Och behöver du mer hjälp sedan så har du ju redan hittat till vårt forum.Original inlägg av bluebulls84 Visa InläggNu bor jag ju inte i Stockholm..Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment