Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny dashboard 2.0.13604.0

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny dashboard 2.0.13604.0

Någon som vet om det är lugnt att uppdatera till den?

Mvh

avvakta tills det är undersökt mer, men det är väl bara i US den rullats ut nu?

Comment

Nix, även här i europa finns den, jag installerade precis den på min omoddade slim
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag har Ixtreme som kom innan 2.0 Ixtreme LT+ 1.9 jag har lirat Arkad spel som jag köpt online och XGD2 SPEL tills för 2 dagar sen går det fortfarande att gå online på Xbox Live precis som innan med ixtreme LT + 1.9 om jag håller mig inom dessa gränser alltså jag rör inte XGD3 spel samt AP 2.5 ?

Med andra ord kan man pula in updaten och vara " så safe som det går som innan aldrig 100% vet " har ni fått något svar på det ännu eller någon som testat ?

Comment

Swizzy,

Du lägger väl in den i ditt fina uppdaterings paket?

Comment

annars finns den på http://www.xbox.com/system-update-cd och även på http://www.megaupload.com/?d=UZW95ML9

Comment

Original inlägg av himi Visa Inlägg
              Swizzy,

Du lägger väl in den i ditt fina uppdaterings paket?
              Såklart fixar det alldelles strax, vart lite mycket o göra igår bara ...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Japp, Men jag kör JTAG så jag vill använda Swizzys paket

Comment

Japp, Men jag kör JTAG så jag vill använda Swizzys paket
                  Du menar att du vill använda det i min CMD Freebooter? det kommer få vänta tills det kommer en ny version av fbbuild
                  Google is your friend!

Comment

Just det! Men ok men kan jag få in den ändå på min JTAG box? Eller bara vänta på CMD ?

Comment

Just det! Men ok men kan jag få in den ändå på min JTAG box? Eller bara vänta på CMD ?
                      Du måste vänta på att fbbuild släpps med ny version som stödjer 13604, därefter kommer jag göra en ny version av cmd freebooter som stödjer det också och är färdigt att använda...
                      Google is your friend!

Comment

Hur lång tid brukar det ta innan det avgörs om updaten är safe eller ej? Har precis öppnat upp lådan för att flasha med 2.0.. men känns jobbigt om man ska behöva göra om allt för att uppdatera dashen om bara någon dag igen...

Comment

Original inlägg av oscy Visa Inlägg
                          Hur lång tid brukar det ta innan det avgörs om updaten är safe eller ej? Har precis öppnat upp lådan för att flasha med 2.0.. men känns jobbigt om man ska behöva göra om allt för att uppdatera dashen om bara någon dag igen...
                          Vi på PSXCare har testat på en tjockis liteon, inga problem där...
                          Google is your friend!

Comment

och det är inget som kan komma i efterhand då? isåfall kan jag uppdatera tjockisen redan nu, men vore dumt att dra på sig en ban när man klarat sig så länge!

Comment

Har dunkat in den, har inte märkt något.....Väntar lite med att uppdatera min slim dock kommer väl en BANwave snart :=)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X