Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag har Ixtreme som kom innan 2.0 Ixtreme LT+ 1.9 jag har lirat Arkad spel som jag köpt online och XGD2 SPEL tills för 2 dagar sen går det fortfarande att gå online på Xbox Live precis som innan med ixtreme LT + 1.9 om jag håller mig inom dessa gränser alltså jag rör inte XGD3 spel samt AP 2.5 ?
Med andra ord kan man pula in updaten och vara " så safe som det går som innan aldrig 100% vet " har ni fått något svar på det ännu eller någon som testat ?
Just det! Men ok men kan jag få in den ändå på min JTAG box? Eller bara vänta på CMD ?
Du måste vänta på att fbbuild släpps med ny version som stödjer 13604, därefter kommer jag göra en ny version av cmd freebooter som stödjer det också och är färdigt att använda...
Hur lång tid brukar det ta innan det avgörs om updaten är safe eller ej? Har precis öppnat upp lådan för att flasha med 2.0.. men känns jobbigt om man ska behöva göra om allt för att uppdatera dashen om bara någon dag igen...
Hur lång tid brukar det ta innan det avgörs om updaten är safe eller ej? Har precis öppnat upp lådan för att flasha med 2.0.. men känns jobbigt om man ska behöva göra om allt för att uppdatera dashen om bara någon dag igen...
Vi på PSXCare har testat på en tjockis liteon, inga problem där...
och det är inget som kan komma i efterhand då? isåfall kan jag uppdatera tjockisen redan nu, men vore dumt att dra på sig en ban när man klarat sig så länge!
Comment