Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite allmän hjälp - tack!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av iRayMan Visa Inlägg
    Jävligt snygg box! Själv har man bara en svart elite som låter alldeles för mycket! -.-

Men, jasper moderkort? Vilka sorter finns det? Vad är skillnaderna? Och, är JTAG bättre än Flash (iXtreme)? Vad innebär JTAG?
    Moderkorten som finns:

Xenon *utan HDMI*
    Opus *utan HDMI bara USA typ*
    Zephyr
    Falcon
    Jasper
    Trinity *slim*

JTAG... läs mer här: http://forum.psxcare.com/support/sho...ågor-och-svar)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Moderkorten som finns:

Xenon *utan HDMI*
      Opus *utan HDMI bara USA typ*
      Zephyr
      Falcon
      Jasper
      Trinity *slim*

JTAG... läs mer här: http://forum.psxcare.com/support/sho...ågor-och-svar)
      Oj förlåt, har kollat den här sidan varje dag men såg aldrig att det blev en andra sida.. dum xD

Men du, när jag ska att mitt AC Brotherhood var gammalt sa du att jag skulle ta ut ison, patcha och bränna om. Men kan man göra det på samma CD då? Det är ju sjukt om man behöver 10 skivor annars för varje spel, och bränna på nytt varje gång en patch kommer ut...

Comment

Oj förlåt, har kollat den här sidan varje dag men såg aldrig att det blev en andra sida.. dum xD

Men du, när jag ska att mitt AC Brotherhood var gammalt sa du att jag skulle ta ut ison, patcha och bränna om. Men kan man göra det på samma CD då? Det är ju sjukt om man behöver 10 skivor annars för varje spel, och bränna på nytt varje gång en patch kommer ut...
        Du måste bränna om spelet... tyvär... klaga på microsoft
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Du måste bränna om spelet... tyvär... klaga på microsoft
          Motherfucking Microsoft. Blir livet lättare om man JTAG:ar?

Comment

Motherfucking Microsoft. Blir livet lättare om man JTAG:ar?
            Japp
            Google is your friend!

Comment

Japp
              Tror inte jag kan JTAG:a min... Den är 2009-10.. =/ Helvette, 10 skivor kostar typ 200 kr, blir ju nästan billigare att inte flasha sin :S

Comment

Tror inte jag kan JTAG:a min... Den är 2009-10.. =/ Helvette, 10 skivor kostar typ 200 kr, blir ju nästan billigare att inte flasha sin :S
                Glitcha den då? same shit, different name, different requirements
                Google is your friend!

Comment

Glitcha den då? same shit, different name, different requirements
                  Glitcha den?

Comment

Glitcha den?
                    http://forum.psxcare.com/support/sho...ggbuild-ute-nu!

http://forum.psxcare.com/support/sho...t-quot-tråden)

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1495&xSec=89

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1502&xSec=89
                    Google is your friend!

Comment

Wow, många val alltså! Men, ska nog ha flashen lite längre, får köpa ett par skivor, köra gamla spel som inte lär bli patchade. Tröttnar jag på det kan jag "glitcha" den :P

P.S: Det här kanske är en riktigt konstig fråga men, är det möjligt att sommarjobba hos er? Har länge tänkt på var jag skulle kunna sommarjobba, och PSXCARE skulle ju vara sjukt roligt! Lär mig saker väldigt snabbt, sköter mig, osv. Förstår dock om ni inte anställer över sommaren eftersom det inte är ett "stort" företag då!
                      Just asking

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X