Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MW3 "Update Couldn't be found" problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av P3ddii Visa Inlägg
    Whoops, didn't see that.. En fråga till: kan man flasha alla Hitachi med 2.0 firmware:et eller måste man kolla vilken Hitachi läsare man har först?
    Änsålänge finns inte LT+ 2.0 till hitachi, läs här för mer info: http://www.c4evaspeaks.com/
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Änsålänge finns inte LT+ 2.0 till hitachi, läs här för mer info: http://www.c4evaspeaks.com/
      Jo jag visste om det, ville bara veta for future reference.

Comment

Jo jag visste om det, ville bara veta for future reference.
        Well, när den kommer får vi se hur det blir, men troligen kommer 2.0:an till samtliga tjockis hitachi's samtidigt...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Skulle du kunna gissa vilken iXtreme jag skulle kunna ha ATM? flashade 360:n under julen '09

Comment

Skulle du kunna gissa vilken iXtreme jag skulle kunna ha ATM? flashade 360:n under julen '09
            iXtreme 1.51 skulle jag tro...
            Google is your friend!

Comment

Hej igen! nu när 2.0:an är ute, finns det något sätt man kan lista ut vilken hitatchi driver man har?

Comment

Hej igen! nu när 2.0:an är ute, finns det något sätt man kan lista ut vilken hitatchi driver man har?

Med hjälp av skruvmejsel osv...
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om man har en Lite on spelare med en tidigare version utav ixtreme, kan jag få igång MW3 då med den senaste kernel updaten?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X