Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• det e sant, men om du vill ha en livesäker version av spelet så är det bättre att köpa det går att få tag på billigare på olika auktionssiter också... om man bara kollar runt lite... om man nu inte vill/har råd att lägga ut dom pengarna på spelet
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      det e sant, men om du vill ha en livesäker version av spelet så är det bättre att köpa det går att få tag på billigare på olika auktionssiter också... om man bara kollar runt lite... om man nu inte vill/har råd att lägga ut dom pengarna på spelet
      Jo true true.. Men jag gillar att leva livet i lite "action", alltså att det finns en risk :P

Comment

• När man bränner behöver man ha verify på då???

Comment

• Original inlägg av Outzider Visa Inlägg
          När man bränner behöver man ha verify på då???
          nej, är du osäker på din bränning så kör du abgx360 på skivan efteråt, imgburn krånglar ibland på verify med vissa datorer (hårdvara).

Comment

• Okej.
            Täck =)

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
              nej, är du osäker på din bränning så kör du abgx360 på skivan efteråt, imgburn krånglar ibland på verify med vissa datorer (hårdvara).
              Men om man hade verify på och det gick igenom det utan problem så behöver man inte kolla med abgx360 på skivan va? om man kollat med abgx360 på image-filen innan alltså =)

Comment

• Original inlägg av IroXe Visa Inlägg
                Men om man hade verify på och det gick igenom det utan problem så behöver man inte kolla med abgx360 på skivan va? om man kollat med abgx360 på image-filen innan alltså =)
                nej, du behöver inte testa efteråt, men jag gör alltid det för att vara helt säker på att det blev rätt =) men som sagt, du behöver inte göra det om bränningen gick igenom både bränning och verifiering...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                  nej, du behöver inte testa efteråt, men jag gör alltid det för att vara helt säker på att det blev rätt =) men som sagt, du behöver inte göra det om bränningen gick igenom både bränning och verifiering...
                  Okidoki, tack!

Comment

• Ang Xbox360 spel

Jag har en mac och jag undrar om det är någon som vet om AGBX360 och XDVDMulleter fungerar på mac och i så fall hur man gör från A till Ö för att kontrollera filerna. Jag har varit inne på forumet men förstår ändå inte hur man gör.

Jag kommer att bränna i mac Toast 8 när jag väl kommer dit. Nu är jag

Tack på förhand

Mich

Comment

• bara i början och en färsk på det här. Om det inte skulle fungera på mac. Så vill jag veta om hur man gör det på en pc. för där är jag ännu mer ovan Jag behöver hjälp från A till Ö för att sedan kunna bränna ned xbox 360 filen på en skiva och stoppa den i min xbox. Please help me

Problemat är att jag bara har en bärbar Toshiba NB100 men Windows XP utan dvd läsare. Jag har en portabel hårdisk som jag har formaterat i MS DOS för att den skall passa till min pc Toshiba NB 100. Problemet är att när jag skall flytta över filen som jag packat upp från ev pc så går det inte eftersom att filen inte får vara större än 4 GB. Bra hade det varit om jag kunde göra allt på min mac. Snällla hjälp mig

MVH
                      Mich1

Mich

Comment

• Sorry jag menar ABGX360

Comment

• Original inlägg av Mich1 Visa Inlägg
                          Jag har en mac och jag undrar om det är någon som vet om AGBX360 och XDVDMulleter fungerar på mac och i så fall hur man gör från A till Ö för att kontrollera filerna. Jag har varit inne på forumet men förstår ändå inte hur man gör.

Jag kommer att bränna i mac Toast 8 när jag väl kommer dit. Nu är jag

Tack på förhand

Mich
                          abgx360 för mac finns här. hur du gör finner du här. det är bildsteg, så det är svårt att misslyckas.

Comment

• Original inlägg av Mich1 Visa Inlägg
                            bara i början och en färsk på det här. Om det inte skulle fungera på mac. Så vill jag veta om hur man gör det på en pc. för där är jag ännu mer ovan Jag behöver hjälp från A till Ö för att sedan kunna bränna ned xbox 360 filen på en skiva och stoppa den i min xbox. Please help me

Problemat är att jag bara har en bärbar Toshiba NB100 men Windows XP utan dvd läsare. Jag har en portabel hårdisk som jag har formaterat i MS DOS för att den skall passa till min pc Toshiba NB 100. Problemet är att när jag skall flytta över filen som jag packat upp från ev pc så går det inte eftersom att filen inte får vara större än 4 GB. Bra hade det varit om jag kunde göra allt på min mac. Snällla hjälp mig

MVH
                            Mich1

Mich
                            varför formatera den i DOS? anledningen till att du inte kan ha större filer än 4gb på den är för att det är Fat32 fil system, byt till NTFS så fungerar det hur bra som helst! (vet inte hur det fungerar med mac dock...)
                            Google is your friend!

Comment

• Mich1

Jag har varit inne på den sidan abgx360.net och klickade på länken megaUpload under fliken abgx360-1.0.1.mpkg.zip och som ligger under Mac OSX jag har laddat ner abgx360 Jag väntade tills en klocka som räknade ner och sen klickade jag på VANLIG NEDLADDNING men det säger att det inte går att öppna programet p.g.a att det saknar stöd för min mac. Vad är det för fel?

Jag har också klickat på PREMIUMNEDLADDNING innan klockan räknat ner och betalt 10 dollar för PREMIUMMEDLEMSKAP. Är det någon som kan förklara vad jag gör fel. Sorry jag förstår mycket men inte det här.

Comment

• Ja du, för att kunna svara på dina frågor om det där så behöver du få svar från någon som kan det där med Mac, rätt få av oss här som faktiskt kör Mac på det viset av dom som faktiskt kör mac, vilket inte är många (tror jag) prova med att googla o se om du hittar något om ABGX360 problem med Mac... kanske finns något du måste göra för att få hem filen...
                                Google is your friend!

Comment

Working...
                                X