Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny våg igen... :(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En annan sak....
    Ni som blivit bannade utan att "gjort" något fel såsom: brända kopior med nukade releaser, spelat innan officiell release, modifierad fw typ 8x eller 6x, hackad hd osv osv.

Har ni haft 360'n sedan ny, eller har ni köpt den begagnad med flash?
    Det kan ju faktist vara så att tidigare ägare kan ha lirat releaser som varit crap.

/360RFUN

Comment

• jag e fortfarande inte bannad, och min konsoll har min syrra spelat ngra icke-verifierade spel på när jag lånade ut min konsoll till henne >_< men dom var för hoppningsvis Retail rips som inte blivit verifierade bara

dagen jag blir bannad har jag 2st andra 360 konsoller att köra på
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• britneyspears, blev du bannad nyss?
        Posta gärna tid och dvd modell och vilken fw.

/360RFUN
        Last edited by 360RFUN; 2009-11-06, 17:35.

Comment

• En snabb fråga bara till alla er som har blivit bannade.
          Hur har eran box blivit flashad?
          Med connectivity kit?
          Användes boxen som strömkälla vid flashiningen av driven?

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            jag e fortfarande inte bannad, och min konsoll har min syrra spelat ngra icke-verifierade spel på när jag lånade ut min konsoll till henne >_< men dom var för hoppningsvis Retail rips som inte blivit verifierade bara

dagen jag blir bannad har jag 2st andra 360 konsoller att köra på

Men snälla nån. Är live så jävla viktigt ? Hur fan kan man vara så vrickad så man slänger boxen om man blir bannad. Live är fan sjukt tråkigt och inte viktigt någonstans.

Comment

• Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
              britneyspears, blev du bannad nyss?
              Posta gärna tid och dvd modell och vilken fw.

/360RFUN
              Någon gång mellan kl 10 imorse och 16 idag.
              Om du kollar i mitt inlägg med bilder på förra sidan så ser du om du är bannad via xbox.com och således funkar din hdd som vanligt om du drar ur ethernetkabeln och kör så.

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                Men snälla nån. Är live så jävla viktigt ? Hur fan kan man vara så vrickad så man slänger boxen om man blir bannad. Live är fan sjukt tråkigt och inte viktigt någonstans.
                är du galen? tror du jag slänger en fullt fungerande box?!?!?!?! nej du, jag sparar den och kör offline på, men vill ha en box jag kan visa upp mina achievements på, och även spela med polare ngn gång då och då över live eller så...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                  Left4dead1 & 2 utan live = Värdelöst
                  COD-serien utan live = Värdelös(efter du klarat campaign)
                  Borderlands utan live = Halv värdelös, då kompisen måste komma hem till en varje gång man vill köra.
                  GOW 2 = Boooring utan live.

Finns ett dussin mer spel som blir värdelösa utan Live

Comment

• kör man live matcher mot folk man inte känner brukar det inte vara så kul om man inte är så bra på spelen, som mig t.ex. jag är rätt kass på dom flesta spelen när jag lirar mot andra människor, men det är alltid kul att köra med polare, folk man känner, då spelar det ingen roll om man dör eller förlorar i spelen man brukar oftast lira för att det är skoj när man kör med polare, annars brukar det oftast vara för att visa vad man kan... typ... eller ta online achievements
                    Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                      kör man live matcher mot folk man inte känner brukar det inte vara så kul om man inte är så bra på spelen, som mig t.ex. jag är rätt kass på dom flesta spelen när jag lirar mot andra människor, men det är alltid kul att köra med polare, folk man känner, då spelar det ingen roll om man dör eller förlorar i spelen man brukar oftast lira för att det är skoj när man kör med polare, annars brukar det oftast vara för att visa vad man kan... typ... eller ta online achievements
                      Left4dead är ju skit kul även om man kör med främlingar, då pratar jag om Versus mode =)

Finns dock andra spel som Borderlands, vilket är skiiiit tråkigt om man kör mot andra människor som man inte känner.

Comment

• Ringde precis supporten för min xbox börjat krångla med div frysningar och 3 röda lampor,skulle lämmna in den för reparation tänkte jag,han svarade att den inte var godkänd för reparation då det serienr jag uppgett var bannat p,g,a användar avtalen..Sitter just nu i skrivande stund med den på xboxlive,han fattade inte hur det kunde vara sant,,min gissning den är bannad men jag har ännu inte fått det till boxen,med andra ord det kommer minst en bannvåg till.

Comment

• Bannad i onsdags.

FW:1.51 Connectivety kit från psxcare

Spelat Forza 3, Shift, Dirt2. GH5 De senaste månaderna.

Alla klarade abgx innan jag spelade dom.

Comment

• Då har man varit och köpt en ny box, blir till att sälja min bannade.
                            Dock så har den en fullt fungerande hårddisk som man kan installera på och inga korrupta filer.

Comment

• Original inlägg av britneyspears Visa Inlägg
                              Då har man varit och köpt en ny box, blir till att sälja min bannade.
                              Dock så har den en fullt fungerande hårddisk som man kan installera på och inga korrupta filer.
                              Så hdd blir inte bannad, bara konsollen? Har du testat att installera spel på den nya xboxen tillsammans med den gamla hdd?

Comment

• Blev bannad idag. Har en gammling med samsung, alltid haft senaste FW, alltid IXtreme, aldrig spelat overifierat eller före release... Dock kunde jag spela GTA4 live flera månader efter att mitt guld gått ut. Undrar om det är därför som jag har blivit utsparkad?
                                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                                Maxtor D-Max 200gig
                                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X