Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny våg igen... :(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Citatet kan ju vara bogus men c4evas rubrik i kanalen är 100% äkta och den säger ju i princip samma sak. Det ÄR iXtreme som leder till ban. Varför skulle han annars skriva "no more bans" om den nya iXtreme?

Comment

• Original inlägg av superboss Visa Inlägg
      Citatet kan ju vara bogus men c4evas rubrik i kanalen är 100% äkta och den säger ju i princip samma sak. Det ÄR iXtreme som leder till ban. Varför skulle han annars skriva "no more bans" om den nya iXtreme?
      skönt att höra att det inte är abgx360 som är boven iaf.. då har inte allt varig förgäves utan att det är bara att köra på som vanligt fast med ny firmware.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        skönt att höra att det inte är abgx360 som är boven iaf.. då har inte allt varig förgäves utan att det är bara att köra på som vanligt fast med ny firmware.
        Även detta ska vara skrivet av honom (så man kan nog inte vara säker på någonting

@[X]nWo[X] ) we ripped 40+ ntsc games
        ( @[X]nWo[X] ) at least every 3rd didnt verify :c
        ( @[X]nWo[X] ) with a properly ripped ntsc
        ( @[X]nWo[X] ) so the db = defn has problems
        ( @[X]nWo[X] ) madden 10 is a prime exampke
        ( @[X]nWo[X] ) example

De enda som kan skada vår demokrati är vi själva.

Comment

Citatet kan ju vara bogus men c4evas rubrik i kanalen är 100% äkta och den säger ju i princip samma sak. Det ÄR iXtreme som leder till ban. Varför skulle han annars skriva "no more bans" om den nya iXtreme?
          Ja, håller med, det är svårt att tolka det på något annat sätt.

Comment

• Original inlägg av Fruktmoasen Visa Inlägg
            Även detta ska vara skrivet av honom (så man kan nog inte vara säker på någonting

@[X]nWo[X] ) we ripped 40+ ntsc games
            ( @[X]nWo[X] ) at least every 3rd didnt verify :c
            ( @[X]nWo[X] ) with a properly ripped ntsc
            ( @[X]nWo[X] ) so the db = defn has problems
            ( @[X]nWo[X] ) madden 10 is a prime exampke
            ( @[X]nWo[X] ) example
            Njae det är skrivet i kanalen men inte av honom.

Comment

Njae det är skrivet i kanalen men inte av honom.
              Ok, bra att någon är bättre informerad än mig

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                jag förstår dig, men ms kan andå göra vad de vill med mjukvaran sålänge de inte gör den sämre än den som fanns när den släpptes för första gången, alla uppdateringar är ju en bonus. visst är det surt att få funktioner bortkopplade, det är ingen rättighet att ha en sådan funktion. hur ställer du dig till att de lägger in nya funktioner? jag verkligen hatar att de gör om en spelmaskin till en community maskin där man kan chatta med folk.. de borde inte ha rätten till det.. same shit.
                Om funktionen kommer installerad i boxen när man får den i kartongen eller om säljaren argumenterat för funktionen så har man nog rätt bra stöd av konsumentköplagen när man vill reklamera sin xbox där man köpte den.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Om funktionen kommer installerad i boxen när man får den i kartongen eller om säljaren argumenterat för funktionen så har man nog rätt bra stöd av konsumentköplagen när man vill reklamera sin xbox där man köpte den.
                  Du har ju en poäng. De nya xboxerna har väl NXE uppdateringen pre-installed?

Comment

• nu har aftonbladet uppmärksamt om dettat och skriv lite om psxcare också

aftonbladet.se/pryl/article6092715.ab

Eller så resonerar man som synonymen "eternalist" på forum.psxcare.com:

Som sagt, ingen idé att klaga. Min konsol höll i 2,5 år så jag är nöjd. Nu när man måste börja köpa de spel man verkligen vill ha kommer man ju även lägga ner betydligt mer tid på dem. Är det gratis så hafsar jag bara igenom dem. Värdet försvinner nästan. Så på ett sätt ska det bli kul att börja köpa spelen igen.

Comment

• okej, så den är synlig firmwaren. alla är i stort sett screwed. vad säger att hans näste fw inte kommer bli likadan.
                      Playstation 1, 3, PSP
                      Xbox, 360
                      Nintendo Wii

Comment

• Original inlägg av PhR34k Visa Inlägg
                        okej, så den är synlig firmwaren. alla är i stort sett screwed. vad säger att hans näste fw inte kommer bli likadan.
                        Egentligen inget eftersom han påstod att även de äldre firmwaren var osynliga. Nu har han iofs typ erkänt att han hade fel vilket är positivt (erkännandet, inte det faktum att han hade fel) och vet han hur de upptäckte gamla FW kan han ju också åtgärda det. Den som lever får se..
                        Last edited by superboss; 2009-11-10, 12:41.

Comment

• BenQ eller Lite-On, iXtreme 1.6

Lirat bl.a Borderlands, GH-Van Halen och Episodes of Liberty City på senaste tiden. Använt activate.iso till EoLC.

Inte bannad än, men det kommer säkert snart.
                          Jag blir till rakblad, flytet som jag droppar fyller badkar.

Comment

• Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
                            Du har ju en poäng. De nya xboxerna har väl NXE uppdateringen pre-installed?
                            NXE ligger på alla nya Arcades o Eliter ja
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• ska man tolka att alla som har FW 1,6 kommer bli bannade eller ?

Comment

• Original inlägg av mikeybo Visa Inlägg
                                ska man tolka att alla som har FW 1,6 kommer bli bannade eller ?
                                nej, men eftersom den ant. går att "se" så ökar ju chansen att bli upptäckt enormt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X