Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köp av bannad 360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Det verkar ju som MS kan detekta FW:P är nästan säker på det för många "kollar" sina spel före och efter bräning:P Hoppas Ixtreme LT bli o checkbar
    jag är rätt säker på att det är något i iXtreme 1.51 och senare som dom detektar, eller något med Wave 3 frammåt då dom som svarat på min enkät om ban i stora drag har kollat spelen med ABGX360 och/eller XDVDMulleter, ungefär 50:50 vad gäller före och före + efter bränning,

dom få som haft äldre mjukvara än 1.51 som blivit bannade har INTE kollat spelen med ABGX360 eller XDVDmulleter heller för den delen samt har dom flesta spelat före release
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag försöker köpa en bannad box med all kringutrustning för 500kr, det går relativt bra....har 2 st som varit beredda på att sälja den för 500kr, men dom har fått sista minuten bud som varit högre :P

Comment

Lyckades köpa en elite med hårddisk för 1200, kändes vettigt =)

Comment

Original inlägg av martin90 Visa Inlägg
          Lyckades köpa en elite med hårddisk för 1200, kändes vettigt =)
          bannad? annars om den inte var bannad var de bra pris
          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Jaja självklart bannad eftersom jag skriver i denna tråd

Comment

rätt okej pris för en bannad elite också. nuförtiden kan man låsa upp hdd funktionen så då har man helt enkelt en fullt fungerande box, förutom live-delen.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                rätt okej pris för en bannad elite också. nuförtiden kan man låsa upp hdd funktionen så då har man helt enkelt en fullt fungerande box, förutom live-delen.
                Ja det är bra pris, Men man har kunnat läsa ur NANDEN länge med infectus,Cygnos...
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Ja det är bra pris, Men man har kunnat läsa ur NANDEN länge med infectus,Cygnos...
                  japp, och det har jag inte sagt något om heller. att man kan enabla hdd:n är faktiskt en nyhet som man inte vetat om innan.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    japp, och det har jag inte sagt något om heller. att man kan enabla hdd:n är faktiskt en nyhet som man inte vetat om innan.
                    sorry missförstånd blir lät så nu på natten
                    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Nu har ni som har en bannad xbox360 möjlighet att göra ett klipp. Jag kommer byta min obannade xtremeflashade xbox360 (med samsung läsare) mot en bannad xbox360 (helst hdmi) + 1000kr. (Köptes på PSXCARE för 4690kr 2007-10-01.

Den har aldrig använts på live och det är obruten förpackning på nätverkskabel samt headset.
                      Last edited by ClasH; 2009-12-18, 20:37.

Comment

Original inlägg av Ric Visa Inlägg
                        Du kan även ladda ner uppdateringen från Xbox.se, bränna den på skiva och uppdatera din box via den.

http://www.xbox.com/sv-SE/games/back...ibility.htm#CD
                        Efter att ha provat på en ny maskin samt googlat lite, vet jag nu att det inte funkar för nån att spela xbox1 spel, med 360 hårddiskar som kommer från hong kong.

Comment

Original inlägg av TaxiTitan Visa Inlägg
                          Efter att ha provat på en ny maskin samt googlat lite, vet jag nu att det inte funkar för nån att spela xbox1 spel, med 360 hårddiskar som kommer från hong kong.
                          bra att du nämner det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X