Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bannad - Spela via XLink Kai

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bannad - Spela via XLink Kai

Som ni alla säkert vet blir vi fler som har blivit bannade från Live. Vill ni fortsätta att spela över nätet kan ni använda er av guiden nedan och spela via XLink Kai. I skrivande stund är det ganska få spelare på de skandinaviska servrarna men förhoppningsvis ändras detta snart.

Guide från xbox-scene: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=696651

jag hänger där endel iaf... Xlink-tag: TheDirts

Comment

jag började testa igår och det va skit roligt. tror jag såg dig där TheDirts.
      Men det skulle behövas lite fler på scandinavia servern.
      mitt xlink-tag: dreamcode

Comment

Original inlägg av dreamcode Visa Inlägg
        jag började testa igår och det va skit roligt. tror jag såg dig där TheDirts.
        Men det skulle behövas lite fler på scandinavia servern.
        mitt xlink-tag: dreamcode
        stämmer bra det.. va inne en liten sväng igår!

Comment

Lär öka nu hehe

Comment

ja jag hoppas att folk som har blivet bannade upptäcker xlink och använder det

Comment

vad är xlink till hur använder man den

Comment

Original inlägg av simtel Visa Inlägg
                vad är xlink till hur använder man den
                Xlink är som Xbox Live, men egenkodat... och fungerar inte med vilka spel som helst... hur du använder det står här på forumet i en tråd som den här... den ska heta typ "XBConnect" eller något sådant...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                  Xlink är som Xbox Live, men egenkodat... och fungerar inte med vilka spel som helst... hur du använder det står här på forumet i en tråd som den här... den ska heta typ "XBConnect" eller något sådant...
                  http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37720

Comment

Om jag förstått det hela rätt så emulerar detta programmet ett system-link spel?
                    I så fall måste jag fråga hur det blir med CoD mfl som behöver Live-konto för att spara vilka vapen som är upplåsta osv?

Comment

Original inlägg av sc654 Visa Inlägg
                      Om jag förstått det hela rätt så emulerar detta programmet ett system-link spel?
                      I så fall måste jag fråga hur det blir med CoD mfl som behöver Live-konto för att spara vilka vapen som är upplåsta osv?
                      I CoD har de ett likadant system för system-link, separat dock. Achievments sparas på kontot även om det inte är live-aktiverat.

Comment

Japp xlink kai utnyttjar spelens system-link funktion för att skapa anslutningar mellan spelare. Satte upp det här idag och det fungerade löjligt bra, till och med headsetet fungerade i spelet vi testade! Mumma

Comment

Original inlägg av superboss Visa Inlägg
                          Japp xlink kai utnyttjar spelens system-link funktion för att skapa anslutningar mellan spelare. Satte upp det här idag och det fungerade löjligt bra, till och med headsetet fungerade i spelet vi testade! Mumma
                          Gjorde du något speciellt för att få headsetet att fungera? Jag hade för mig att M$ inaktiverat det i system link. Vilket spel var det ni fick det att fungera med?

Comment

Vi lirade borderlands men headsetfunktionen funkar inte i alla spel med system-link.

Comment

Har för mig att ifall ni går in till xlinks sida och tittar på vilka spel som går att lira på 360 så står det ifall headset funkar.
                              Playstation 1, 3, PSP
                              Xbox, 360
                              Nintendo Wii

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X