Original inlägg av dragonslayer
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nyligen bannad - Några frågor
Collapse
X
-
vad för funktion fyller "UpdateSpy v9199-1"??Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
en polare till mig blev bannad när han skulle ladda ner updaten till sin box.
han har en hitachi med ixtreme 1.51(?) och senaste gången han var online var långt innan bannvågen började *hmm*..
aja skitsamma
... tur att disken inte cripplas 
- Citat
- Flag
Comment
-
troligtvis någon liten buggfix baraOriginal inlägg av feifam Visa InläggJag hade uppdaterad för 2 dagar sen men idag när jag loggade in i live så ville den uppdatera igen. Vad är det för uppdatering?? Versionen verka vara samma. Jag har LT tur att jag inte blev bannad för uppdateringen.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
lägg ihop 1 + 1 :Original inlägg av erklan Visa Inläggär det någon här som uppdaterat till senaste dashboarden från live med ixtreme LT? alltså utan att återställa till original först
är livrädd att åka på bann.. vill ha mediauppdateringen.
samtOriginal inlägg av feifam Visa InläggOm MS har lagt in nån scrpt som känner av LT då spelar det ingenroll och man uppgradera från LIVE eller från USB. Jag tror jag kör på.
så har uppgraderat dashboarden nu. Allt ser okej. Har varit ute på Live utan att blivit bannad.
Original inlägg av feifam Visa InläggJag hade uppdaterad för 2 dagar sen men idag när jag loggade in i live så ville den uppdatera igen. Vad är det för uppdatering?? Versionen verka vara samma. Jag har LT tur att jag inte blev bannad för uppdateringen.Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Humm jag är galet trött just nu efter två tentor i plugget. Men har jag förstått det hela rätt om jag säger att man kan ladda ner uppdateringen på en 360 som redan är bannad och därmed få sina corrupta saves "upplåsta" + funktionen att spara spel på hårddisken tillbaka?
Om nu detta inte stämmer. Finns uppdateringen att få tag på så man kan installera den offline via USB-sticka?
- Citat
- Flag
Comment
-
du kan inte tanka den via Live, men du kan tanka den och köra offline genom: http://swizzy.no-ip.org/.temp/$SystemUpdate_9199.zipOriginal inlägg av lejonel Visa InläggHumm jag är galet trött just nu efter två tentor i plugget. Men har jag förstått det hela rätt om jag säger att man kan ladda ner uppdateringen på en 360 som redan är bannad och därmed få sina corrupta saves "upplåsta" + funktionen att spara spel på hårddisken tillbaka?
Om nu detta inte stämmer. Finns uppdateringen att få tag på så man kan installera den offline via USB-sticka?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
wohoo den tackar vi för! Men denna update uncripplar alla korrupta saves och gör så man kan spara spel lr?Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdu kan inte tanka den via Live, men du kan tanka den och köra offline genom: http://swizzy.no-ip.org/.temp/$SystemUpdate_9199.zip
- Citat
- Flag
Comment
-
den uncripplar bara, det vill säga profiler/saves är fortfarande korrupta om dom var det tidigare, dessa får du låsa upp manuellt genom en dator...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
aha okej.. men men saves är lite skit samma. Flyttar inte mina saves från denna box så. Det viktigaste är att kunna installera spelen på hårddiskenOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggden uncripplar bara, det vill säga profiler/saves är fortfarande korrupta om dom var det tidigare, dessa får du låsa upp manuellt genom en dator...
- Citat
- Flag
Comment
-
usb, cdrom eller dvdr fungerar.Original inlägg av lejonel Visa Inläggsnabb fråga.. går det att uppdatera via skiva istället för USB? Alltså om jag bränner ut den updaten jag drog ner från Swizzy och lägger den på roten på en DVD+R-skiva?
Supit bort mitt USB-minne så :/
lägg $SystemUpdate katalogen på skivan, bränn.
- Citat
- Flag
Comment

Comment