Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
Vad är SS och vad står det för? Ni fortsätter diskutera en massa. Men saken ska vara biff nu väl? Jag kan inhandla en box och göra back-ups (eller ladda ner dem från nätet ) och spela dem nu?
tycker att vi kan glömma en hitachi firmware ser ut som att dom har gett upp.
synd men som jag har läst på xbox-scene så lär det ta bra med tid innan det kommer nån för oss med hitachi...
gör inget iofs vi har en väldigt bra position igentligen
vi har möjlighet o se vad microsoft gör för o stoppa hacket för samspung spelaren, kanske gör dom redan ett försök med updateringen som kommer i slutet på månaden,
live måste ju nästan funka när man har patchat sin spelare live är ju 50 % av hella 360 utan det sitter man där med en 360 lika intressant som en vanlig xbox1 fast med bättre grafik.
Glad att det kom till en hack till samspung först vi kan lära oss mycket av o vänta o till slut få en mycket bättre firmware till hitachi!
medans dom med samspung sitter där sen med (i värsta fall) icke fungerande konsol efter microsoft gjort sitt
så boys vänta tills i mitten på Juni iaf so får vi se vad som händer sen tycker jag att våra hitachi spelare är redo!
hoppas det.... men tror att det mesta som man läser om att det ska komma är bara förhoppningar litar inte på dom på foros360 dom gör det för lite fame tjänns det som
Hmm TeamXecuter har grävt längre, tyvärr var det ej guld som man hittade.
Tydligen är chippet innehållande läsarens FirmWare täckt av klister med typen Epoxy, sjukt svårt att få bort. Detta gör det svårt att lödda fast något på chippets ben för något kul Dualbootchipp
1. När kan man skicka in sin box till psxcare och få den fixat så att man kan spela spelen man laddat hem. Måste köpa mig en dual layer brännare också. Problemet är ju att jag har en Hitatchi-LG läsare.
2. Är det klokt att vänta ett tag och se vad microsoft gör åt dessa firmwarehack?
3. Finns det andra mods på gång eller är detta den ända vägen att vandra för att spela bakuper?
Hmm TeamXecuter har grävt längre, tyvärr var det ej guld som man hittade.
Tydligen är chippet innehållande läsarens FirmWare täckt av klister med typen Epoxy, sjukt svårt att få bort. Detta gör det svårt att lödda fast något på chippets ben för något kul Dualbootchipp
Bara å värma med varmluft/hårtork och rycka bort...inget nytt...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
1. När kan man skicka in sin box till psxcare och få den fixat så att man kan spela spelen man laddat hem. Måste köpa mig en dual layer brännare också. Problemet är ju att jag har en Hitatchi-LG läsare.
Vi har tagit emot xbox 360 sedan "dag0" dvs förra måndagen då hacket till samsung släpptes. Samma sak blir det när hitachi firmware släpps.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu finns det en mycket bättre video guide hur ni flashar era sammy -drives och gör backup.....Kan inte ladda ner videon har en skit dator från 1990 troligen....fixa upp det senare eller om ingen annan kan få upp det före
Comment