lg/hiatchi samma spelare
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Original inlägg av GronHar läst på många 360 forum att Hiatchi hacket släpps imorgon söndag, bl a på foros360,com
Kan du länka var du läste det på foros360 nånstans?
Är 99% säker att dom idioterna där inte vet ett jävla skit, bara snackar massa dynga, förösker bli stora med kassa videos mm!
varva medlemmar osv.
Inte första gången dom gör mycket liv med att säga att FW kommer imorn om 2 days osv.
Fuckforos360.com
- Citat
- Flag
Comment
-
jo jag börjar med bli trött på allt bullshit man får ju förstå commodore4eva att han inte gör ett fw på några timmar men om han nu gör ett tycker man att det kunde varit trevligt med en uppdaterad status på hur det går o är man inne på deras skit forum o frågar får man bara i nyllet att man är N00b o inte fattar ngt o att dom inte tycker det är roligt o svara sånna som vill spela kopierade spel nej stöddiga spanjacker är vad det är dom kan köra en sombrero på tvären i tjoohooThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

- Citat
- Flag
Comment
-
jaha o inget firmware som väntat idag heller nej detta börjar likna apskit nu ngn som hört ngt mer om det ?There is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977

- Citat
- Flag
Comment
-
Om du kollar på psxcare.com så har även de börjar sälja "hackningar"...
http://www.psxcare.com/section.php?x...98413a81b8bebbOriginal inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu var det dags igen....
According to we can read in xboxhacker and in post of this Web, it is possible that within few days we receive the news of the first chip of XBOX360. This chip would consist of a replacement of firmware and in principle he would be compatible as much with Samsung readers as with Hitachi readers. At the moment it is not confirmed, but you remember that the project devil360 was going to come to the light day 6 of June.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av a00sambe
Kanske inte så schysst att annonsera om konkurenter på detta supportforum då det tillhör psxcare. Lite respekt får man nog visa för Hansi. Inte mig emot men kanske inte så snyggt...
Nu måste jag bara fråga vem du riktade din kritik emot ?There is no reason anyone would want a computer in their home.

- Citat
- Flag
Comment
-
Ingen kritik mot dig iaf. Det var ingen kritik förresten. Tycker bara att det inte är schysst att annonsera om konkurrenter på psx forum. Inlägget med annonseringen är borttaget nu om du undrar. Men som sagt du är inte inblandad!Original inlägg av Godfather_CNu måste jag bara fråga vem du riktade din kritik emot ?Last edited by a00sambe; 2006-06-05, 14:11.Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.
- Citat
- Flag
Comment
-
Använde du Sweex-kortet för att ansluta Hitachin till PC:n ?Original inlägg av bluebulls84Yes, lyckades dumpa orginal firmware från Hitachin med Sil3112...Får se om det går att flasha om när det kommer ett firmware till Hitachin sen....Om det nu kommer
/Richard
- Citat
- Flag
Comment
-
Någon som vet hur man bränner spelen för jag har märkt att alla spelen funkar inte fastän jag har köpt en 360
med flashad firmware. Det ända spel som har funkat än är en italiensk version av oblivion
. Den hade nånn ss-fil. Är det nån som har en susning?
- Citat
- Flag
Comment

Comment