Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag läste någonstans att en snubbe hade lyckats dumpa firmware från en hitachi DVD med ett SATA kort som hade Sil3112 chip. Som sagt har jag beställt ett SATA som har Sil3112, det ligger nu och väntar på posten. Vet inte riktigt om jag vågar hämta ut det eller om jag ska skicka tillbaka det. Hansi, du sa att du testat just det chipet som jag beställde och att det inte funkade. Det kan inte vara så att det funkar med en hitachi DVD, antar att du kanske testade det på en Samsung...

Comment

• Original inlägg av Gron
      Jaha, då så har man backat up orig FW från H/LG funderar på om man skulle proca GDI.bin från den chinesiska sidan. Fortfarande ingen som vet något?
      Kollade lite på GDR.BIN (GDI?) som jag ladda ner. Det är en exakt kopia på min FW som jag dumpade från min drive.. förutom nyckeln såklart Så det blir nog inget backupspel med den..

Comment

• Tråkigt, fundrar nästan på att sällja min box å köpa en core
        Don´t ever go to northen California. Hell is waiting for you there, especialy if you are considering going to the Church of Satrementa

Comment

• Jag fick tag på premium med samsung idag
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Nån som testat att dumpa firmware från en "Hitachi" DVD med ett SATA med Sil3112?

Comment

• Någon som hört nå mer om Fw till hitachi? kanske lika å beställa en samsung läsare...

Comment

• köp samsung, funkar klokrent, och M$ kommer inte kunna stoppa samsung FW p.g.a. dess "osynlighet"

Comment

• Beställer en bums,orkar inte vänta nå mer!! spelsuget ökar å snålheten för å köpa en massa spel är för stor

Comment

• Btw, vart hittar man färdig flashade läsare???

Comment

• Var får man tag på samsung läsare???? Nån som vet?

Comment

JAg köpte min på ******* och flashade den själv...men sett att det finns folk som säljer färdigflashade boxar. Känner man att man klarar av att flasha själv(man behöver inte vara raketforskare) så är väll det bästa att köpa begagnat.då kan man ju ringa säljaren o höra villken drive det sitter i!

Comment

• Original inlägg av Pengopai
                          Var får man tag på samsung läsare???? Nån som vet?

Din närmaste Onoff..El-giganten..Siba..=)

Comment

• Original inlägg av Mrgrinder
                            JAg köpte min på ******* och flashade den själv...men sett att det finns folk som säljer färdigflashade boxar. Känner man att man klarar av att flasha själv(man behöver inte vara raketforskare) så är väll det bästa att köpa begagnat.då kan man ju ringa säljaren o höra villken drive det sitter i!

jo men frågan innan gällde nog vart man köper en samsung dvdrom alltså bara spelaren
                            There is no reason anyone would want a computer in their home.

Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977

I think there is a world market for maybe five computers.

Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Comment

• Har läst på många 360 forum att Hiatchi hacket släpps imorgon söndag, bl a på foros360,com
                              Don´t ever go to northen California. Hell is waiting for you there, especialy if you are considering going to the Church of Satrementa

Comment

• Dum fråga kanske, men finns det en LG-läsare oxå?
                                Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
                                Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X