Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
alltså är det ngn som kan beskriva hur jag skall göra med slax cd efter att den startat upp ? och xboxen den stänger ju av sig efter ett litet tag när den varit igång ? jag fattar inte riktigt det här så snälla hjälp
There is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Du behöver inte löda green, stoppa in en sladd löst i kontakterna, å när du bootar så rycker du ut skiten bara, iaf, Har flashat min nu, bränning påbörjad, så snart märks de väll om de funkar..
Min funkade kanon, synd att skivan va repig bara å spelet stannade i startrutan, aja, får fixa en ny sån då.... Men alltså, jävlar va enkelt de var, krävs då inte mer än 23,1 i IQ för att fixa dedär..
nej det är inte speciellt svårt men det verkar vara en ganska buggig pryl med slax för jag har hållt på i nästan 10 timmar med skiten idag innan jag fick det att fungera halvt o jag kunde flasha min läsare jag hoppas det funkar det stod att den flashade så vi får väl tro på det brände ett spel på en maxell dl skiva men det verkade inte som den gillade det =) men som sagt svårt var det inte bara man får det att funka .....
There is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Comment