Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ...

Hej
    Vilken Firmeware på läsaren har du ?...vad jag läst så är det väldigt få som lyckas få igång verbatim å NEC, precis som du säger att musikspelaren startar(så gjorde min med innan jag fick flashat den ordentligt) å att den säger att den inte känner igen skivan...(efter flash å med NEC brända verbatim)
    pioneer å verbatim är bra kompisar
    /matt

Comment

• Jo det blir väll att skaffa en pioner. Ska kolla om min philips dvd-rw funkar. Tack för det snabba svaret
      Don´t ever go to northen California. Hell is waiting for you there, especialy if you are considering going to the Church of Satrementa

Comment

• 572st inlägg... huvva vad många.

Pratas det om detta än.

Comment

• Original inlägg av Gron
          Jag har bootat upp hitachin i win enhet G, jag kör xtreme.bat men jag vet inte om det funkar. står te x "flashsec 47_win is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file" men sen så går den vidare i alla fall. Ska det vara så? inga av mina verbatim brända på nec funkar, en startar to m xboxens musikspelare
          Kolla att flashsec ligger i samma katalog som xtreme.bat när du kör den.
          /gf

Comment

• Original inlägg av gf_
            Kolla att flashsec ligger i samma katalog som xtreme.bat när du kör den.
            /gf
            Det är garanterat det du gjort fel.

Comment

• Original inlägg av DeNiro
              Det är garanterat det du gjort fel.
              Upplever samma fel. Jag har filen "flashsec47_win" i samma mapp som "xtreme" (.bat)-filen. Jag får bara en massa fel.

Kan någon förklara exakt vad jag ska skriva när jag öppnar dos?

Comment

• Måste fråga här: Vi som sitter med bärbara datorer utan tillgång till stationära, kan vi göra något för att flasha en 360-drive?
                Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

• hehehe bärbara är bara skit!! hehe bevisat åter igen

Comment

• Med tanke på att de inte ens tar en tredjedel av den plats som stationära tar så är det inte skit, har du inte svar på frågan så kan du lika bra knipa...

Kan man inte använda sig av datorns PCMCIA-slot på något sätt?
                    Last edited by rejjo; 2006-07-09, 18:02.

Comment

• Det finns säkert sata kort till pcmcia. Eller så får du köra någon usb-sata adapter. Eller så lämnar du bara in skiten till oss på psxcare så slipper du sitta och dribbla med det.
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Fast jag kanske har i intresse att starta en egen liten verksamhet, för polare och så...

Men är sata-kortet allt man behöver för att flasha dvd:n? Alltså det räcker att jag kan koppla in dvd:n via ett sata-kort?

Comment

• Man avslöjar inga yrkeshemligheter
                          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Tänkte du för Hansis eller din egen del nu?

Comment

• Som yrkes man så klart inte som privat person
                              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Iof. så vet en del andra också hur man flashar en 360-dvd, men nog om det, är det någon som har provat flasha en 360-dvd med en bärbar dator?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X