Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Är ju bara ett hackat FW som behövs nu så man kan testa lite.. Allt finns tydligen på "xbox-scene forum" för att hacka det själv, men jag kan inte stava till kod alls

Comment

Original inlägg av Green
      Är ju bara ett hackat FW som behövs nu så man kan testa lite.. Allt finns tydligen på "xbox-scene forum" för att hacka det själv, men jag kan inte stava till kod alls
      Haha snyggt Green Kod hjälp nu alltså
      Ge aldrig upp

Comment

haha, japp behöver ett hackat FW så man kan testa

Comment

Nåra som inte är lika snikna som "Spe******ten & Co" kan ju ta o duplicera hacket, och sedan verkligen ta o släppa det. En kille påstår ju att han lyckats duplicera hacket, men självklart så ville han ju inte heller släppa hacket ut i det fria.... Och om dom oroar sig för farbror blå, så kan dom ju maila hacket till xbins, så dom lägger upp det, istället för skaparen....
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Ja det tycker man ju.. Det kommer nog snart nån som släpper det får vi ju hoppas.. Nån som vet varför man dumpar "Forbidden RAM"? Används till?

Comment

En som ger uppdatering

http://dee.team-gx.org/dvdhax/

Comment

En till snåling som inte vill släppa nån patch... Fast det verkar ju som om han inte ens ska hålla på med pirat-hacket...
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Läs om, läs rätt....

Han har ingen patch att släppa, han leker bara med dvdläsaren.
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hmm, du har rätt...

Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Comment

http://www.team-xecuter.com/

då var det dax..för 360dvd to pc connector..=)

Comment

Original inlägg av jarkko
                        http://www.team-xecuter.com/

då var det dax..för 360dvd to pc connector..=)
                        Green och jag byggde en sådan för 2veckor sedan för ca 40kr,väntar fortfarande på ett hackat firmwire bara.!!
                        Ge aldrig upp

Comment

Original inlägg av Henke_Bergström
                          Green och jag byggde en sådan för 2veckor sedan för ca 40kr,väntar fortfarande på ett hackat firmwire bara.!!

Har du ritning...=)

Comment

Hehe. Slänger ut ritningen som vi byggde efter. Typ som kev's fast vi dumpa switchen eftersom man alltid använder debug mode plus att kretsen han använde inte fanns på lager. Om ni gör som vi och använder sladden mellan moderkort och DVD så tänk på att kontakterna är "spegelvända" emot varandra. Gjorde inte det och det blev vrålkortis när jag kopplade in skiten

http://img148.imageshack.us/img148/7599/power4yq.png

Comment

Vänd dom rätt i PSP då?
                              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

PSP? Nä vi har Xbox... Hehe, fattar inte vad du menar?
                                Ge aldrig upp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X