Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
Är ju bara ett hackat FW som behövs nu så man kan testa lite.. Allt finns tydligen på "xbox-scene forum" för att hacka det själv, men jag kan inte stava till kod alls
Är ju bara ett hackat FW som behövs nu så man kan testa lite.. Allt finns tydligen på "xbox-scene forum" för att hacka det själv, men jag kan inte stava till kod alls
Nåra som inte är lika snikna som "Spe******ten & Co" kan ju ta o duplicera hacket, och sedan verkligen ta o släppa det. En kille påstår ju att han lyckats duplicera hacket, men självklart så ville han ju inte heller släppa hacket ut i det fria.... Och om dom oroar sig för farbror blå, så kan dom ju maila hacket till xbins, så dom lägger upp det, istället för skaparen....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Han har ingen patch att släppa, han leker bara med dvdläsaren.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hehe. Slänger ut ritningen som vi byggde efter. Typ som kev's fast vi dumpa switchen eftersom man alltid använder debug mode plus att kretsen han använde inte fanns på lager. Om ni gör som vi och använder sladden mellan moderkort och DVD så tänk på att kontakterna är "spegelvända" emot varandra. Gjorde inte det och det blev vrålkortis när jag kopplade in skiten
Comment