Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guide - Rippa XBOX360 spel med vanlig PC dvdläsare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• spel du redan bränt gör du såhär: http://img141.imageshack.us/img141/3...upimagebs9.png

vad gäller guiden du läst vet jag inte... ska kolla på den strax...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Kanon

Comment

• Din guide verkar vara rätt bra, och som du säger så står det inget om någon speciell drive, så vad jag förstår av den guiden ska det fungera med vilken drive som helst som har stöd för DVD-DL skivor
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Ska se om man kan införskaffa sig en billig DL brännare o testa, får se vem som hinner först o sen lägga upp hur det gick här sen Du kanske redan har en så du kan testa?

Comment

• Någon som vet om någon billig hyfsad DL Läsare? Har ju min pioneer som jag bränner med men vill inte börja skruva i den :P

Comment

• Original inlägg av 360hackern Visa Inlägg
              Någon som vet om någon billig hyfsad DL Läsare? Har ju min pioneer som jag bränner med men vill inte börja skruva i den :P
              alla nya läsare ligger ju på 200-300 spänn, pioneer och samsung iaf. köp en av dem.

Comment

• Hittade en lg GSA-H21N i skåpet o vad jag läst mig till på google så läser den DL skivor. Slipper man köpa sån då Men tänkte på en sak, var får jag tag i Stealthfilerna sen då?

Comment

• www.360patches.com är en bra sida när den fungerar...
                  Google is your friend!

Comment

Hittade en lg GSA-H21N i skåpet o vad jag läst mig till på google så läser den DL skivor. Slipper man köpa sån då Men tänkte på en sak, var får jag tag i Stealthfilerna sen då?
                    rippar du själv så ska du inte pyssla med stealthfiler. det enda du ska göra är att kolla din backup med abgx360 LEVEL 2 för att se att din data partition matchar etc. din stealth är okej om du rippat själv eftersom du vet att den kommer från ett original. abgx360 kollar även att xex, ss matchar varandra så de inte behöver bytas ut.

varför du ska använda LEVEL 2 istället för 3 i abgx360 är för att du inte vill att dina stealthfiler ska bytas ut om de är okej.

Comment

• aha okej så om jag rippar ett original spel behöver jag ingen stealthfil asså?

Comment

• nej, det ska du inte behöva... om du får ut dom =) annars får du ladda hem dom från nätet på någon av sidorna vi länkat till
                        Google is your friend!

Comment

• Oki kanon har du testat rippa original med den där guiden jag länkade till? tänkte jag skulle ge mig påt i veckan som kommer

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                            nej, det ska du inte behöva... om du får ut dom =) annars får du ladda hem dom från nätet på någon av sidorna vi länkat till
                            eh, abgx360 fixar ju stealth om han misslyckas med att läsa ut den. varför krångla med andra sidor när abgx360 rekommenderas till allt.

Comment

Oki kanon har du testat rippa original med den där guiden jag länkade till? tänkte jag skulle ge mig påt i veckan som kommer
                              tyvär har jag inte det, men har däremot provat att rippa med en BenQ drive i kombination med USB Dongeln som finns i Webbshoppen, fungerade finfint tills datorn hängde sig har inte orkat prova på en bättre dator ännu dock
                              Google is your friend!

Comment

• jag får bara iso filen till max 2 gb, men då använder jag nödöppningshålet. Kan det vara symptoer på för liten dvd skiva? jag använder en på 7.8 gb.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X