Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• antingen döper du om din fil, eller så skriver du filens namn istället för "IMAGE.000" i din image.dvd-fil.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

• Call Of Duty 3 PAL XBOX360-DAGGER tanka tanka ! =)

Comment

• Original inlägg av Enlund
        antingen döper du om din fil, eller så skriver du filens namn istället för "IMAGE.000" i din image.dvd-fil.
        Har gjort de nu ändrade Image.000 till samma namn som spelet sedan brände jag men funkar inte.. Och har nme360 chipp i boxen och har ändrat filerna i ett prigram man ska innan man bränner, så är inte de som är fel utan något annat??? men vad???hmmm de kan inte ha att göra med att själva dvd filen inte heter något alltså de har inget namn? har de med att göra att de inte funkar? Eller är de spelet? Tack för svaren nu vet jag hur man gör en fil i allafall!

Comment

• Original inlägg av lechill
          Call Of Duty 3 PAL XBOX360-DAGGER tanka tanka ! =)
          Vart hittar jag filen???

Comment

• Prey.for.XBox360.with.NME-360.Chip,

fungerar nme spel på xbox 360 som inte har noget NME Chip, men bara Xtreme Firmware installerad?.

Comment

• Original inlägg av pösen
              Vart hittar jag filen???
              Finns både på TL och på Revolution....
              » Xbox360 FAQ

Comment

• 1. Ladda ner och installera ss-merger (Version 1.5 eller 1.6)
                2. Starta programmet
                3. Tryck på de tre prickarna som du ser till höger om ISO file och leta upp spelet (vilket är den största filen)
                4. Sen ska du trycka på Detect som finns till höger om Video Partition
                5. Tryck på de tre prickarna till höger om SS file och leta upp ss-filen (som ligger i samma mapp som spelet om jag inte har fel)
                6. Rör INTE "Place security sector at offset"
                7. Du kommer nu längst ner se:
                SS File MD5
                Reguired SS File MD5
                ISO MD5
                Om ingen text står i röd text är allt okej.
                8. Tryck Merge

Tja allt det där har gjort och allt funkar men måste jag använda clonecd för att bränna eller kan jag använda nåt annat program???

tack på förhand

Comment

• Senaste CloneCD eller ImgBurn.
                  Jag föredrar CloneCD.... men det är ju en smaksak....
                  » Xbox360 FAQ

Comment

• Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER

Hej!
                    Jag tänkte bränna ut Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER och får en ISOfil när jag packar upp det. Hur ska jag bränna ut det? Jag brukar få upp 2 st filer som heter .dvd och .000 och då vet jag hur man gör men denna gång blev det en ISO. Är tacksam för svar.

Mvh Lucifer1978

Comment

• Det står i nfo'n.
                      De glömde lägga med .dvd filen när de packade spelet. Så det finns en separat rar-fil ( cod3-dvd.rar ) som den ligger i.
                      Sen är det bara att bränna som vanligt....
                      » Xbox360 FAQ

Comment

• Ok tack Enlund. Ska hem och testa efter jobbet.

Comment

• Har precis tagit ner Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER och när jag packar upp den får jag en fil som heter cod3.iso men den ser ut som en rarfil testa jag och packa upp den så blir den en audio och video mapp men dessa är bara 6.3 mb stora . så frågan är om det bara är att bränna in den som heter cod3.iso ? jag använder nero 7 premium.. OOPPSSS såg inte tråden över denna men behöver fortfarande hjälp..
                          Last edited by kenivel3000; 2006-11-09, 19:19.

Comment

• LÄS innan du frågar.
                            Svaret står i posterna precis här ovan.
                            » Xbox360 FAQ

Comment

• största problemet är hur jag bränner det i nero 7 .
                              Har iso filen och den lilla dvdfilen men kan ju bara markera en fil att bränna , tacksamm för svar

Comment

• Du bränner det inte i nero. Så enkelt var det.
                                Varför inte läsa lite här på forumet innan du frågar?
                                FAQ'n t.ex. http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27516
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X