Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• okej, men jag fick rätt på det innan och har redan lyckats bränna 3 spel som är redan patchade och klara och fungerar

Perfect_Dark_Zero_PAL_Multi_3+COVER.
    Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PROPER _PAL_MULTI5_XBOX360-pSy360.
    Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT.

Comment

• HUr kan jag se om spelet är färdigpatchat eller inte? Jag har inga nfo filer kvar.

Spelen jag ska bränna är Top Spin 2, Amped 3, Nhl 07, Table Tennis och LMA Manager...

Comment

• klantigt att slänga nfo-filerna innan du bränt ut spelen.... har du åtminstode låtit bli att döpa om spelmapparna så du vet exakt vilka releaser du har?
        I så fall kan du kolla på ABGX om releasen är pre-patched eller ej.
        Annars får du testa och riskera att göra ett gäng coasters :-)
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

• Nog har jag döpt om mapparna allt =)

Håller på att plocka hem Rockstar_Games_Table_Tennis_XBOX360-Mirage nu, som tydligen ska fungera. Nån som kan bekräfta att det bara är att bränna när jag har packat upp spelet? Nån som kan rekomendera nån snabb sida att plocka det ifrån?

ABGX?

Comment

• Den kommer du troligtvis inte få igång. Den är NTSC och jag tror inte den är regfri.
            Den är ej pre-patched.
            Dra hem DNL's PAL-release istället.

ABGX: http://www.abgx.net/filename/?ch=6
            » Xbox360 FAQ

Comment

• Table.Tennis.PAL.XBOX360-DNL brände jag precis ut i cloneCD. Samma sak att disken är skitig.

Information om ImageFil:
              Sektorer: 3697696
              LayerBreak: 1913760

Sen när det bränner står det att den bränner Session 1, har inte sett något annat än 1.

0% i huvudbuffert hela tiden och 0 % i subbuffert hela tiden.

HJÄLP!!

Comment

• hmm.... DNL-releasen är patchad å klar.

Kör du med senaste versionen av CloneCD?
                Å du valde .dvd filen när du brände?
                Å du är säker på att din brännare och XBoxen gillar varandra?
                » Xbox360 FAQ

Comment

• Jag har en Samsungbrännare, som dom säger ska funka iaf.

Bränner med CloneCD 5.2.9.1 och jag valde .dvd

Comment

• ok, skumt.
                    den funkar klockrent för mig i alla fall
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311778 är den brännare jag har

Comment

• Ska det stå 0% i huvudbufferten genom hela bränningen i CLoneCD? Om inte, vad kan vara fel. Jag har version 5.2.9.1

Comment

• på min står det också 0 procent hela tiden, men alla spel jag har bränt har funkat klockrent.

Comment

• Vart hittar jag senaste firmwaren till den här brännaren http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311778

Comment

• Original inlägg av Soederstroem
                              Vart hittar jag senaste firmwaren till den här brännaren http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311778
                              gå in på http://www.samsungoms-europe.com/sam...ction=download

och använd deras live uppdate tjänst för hämta det senaste fw

Comment

• Problemas

Har försökt bränna ett spel 2 ggr nu(just cause), båda gångerna har bränningen stannat på 88%. Då borde man väl kunna dra slutsatsen att det är iso-filen som är kass?
                                Flashad 360+
                                Projektor Panasonic PTAE-900=
                                fantastiskt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X