Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox360 Hitachi/brännare/Media

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• läste 3520 av nån anledning hehe, tack för svaret

Comment

• Vill bara meddela att Mediarange går käpprätt åt helvete för mig med 111D oavsett FW. Testade däremot med en Verbatim, FW 1.29 TDB, Imgburn och Splinter Cell DA och det gick klockerent första gången. Skönt att veta att man flashade boxen rätt också Så Mediarange verkar inte vara hundra på 111D, vilket är synd då jag köpte två 10 skivors spindlar

Comment

• Mediarange är inte stabila. En kompis köpte ett 10-pack. 4 funkade, 6 blev ölunderlägg.
        Jag kör bara Verbatim. Prisskillnaden är så pass liten men kvalitetsskillnaden är enorm.
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av Enlund
          Mediarange är inte stabila. En kompis köpte ett 10-pack. 4 funkade, 6 blev ölunderlägg.
          Jag kör bara Verbatim. Prisskillnaden är så pass liten men kvalitetsskillnaden är enorm.
          Jao, kommer beställa Verba i framtiden... Mediarange uppfattade dock som stabila då jag enbart läst kommentarer där de funkat galant... Så om nån vill köpa billiga Mediarange skivor får ni hojta till

Comment

• Har precis införskaffat mig en pioneer 111a och verbatim dvd +r DL 2.4x e det bara att bränna på nu då om jag har hitachi läsaren eller måste jag Firmware uppg. brännare ? Tack

Comment

• Original inlägg av Cellen
              Har precis införskaffat mig en pioneer 111a och verbatim dvd +r DL 2.4x e det bara att bränna på nu då om jag har hitachi läsaren eller måste jag Firmware uppg. brännare ? Tack
              Har den inte legat allt för länge på nått lager lär den ha antingen 1.23 eller nyaste versionen 1.29. Och då är det bara att bränna. Och eftersom du har Verbatim skivor som folk har bränt med även på lägre FWs (1.06, 1.19) ska det inte vara några problem även om brännaren har ett äldre FW. Men uppadatera i vilket fall, svinenkelt är det. Gå in på Pioneers hemsida, vidare till support och klicka frma till FW till 111D. Packa upp filerna, starta om datorn i felsäkert läge och starta exefilen...

Comment

• Tack så mkt

Comment

• Sen vill jag gärna få bekräftat att det är Pioneer Intern IDE DVD±RW 16x DVR-111D som enligt de allra flesta gör bäst backups på spel?
                  Last edited by bjornsva; 2006-11-12, 18:58.

Comment

• ja

ja det är den brännaren ja

Comment

• har även hört att det ska gå bra med en Pioneer 110D, kan detta stämma?

Comment

• Någon som beställt från den här killen? Riktigt billiga Verbatim DVD+R DL.

Comment

• Jag har tänkt köpa några skivor av han. Men dom tar ju slut så fort han får hem.

Comment

• Original inlägg av bjornsva Visa Inlägg
                            Någon som beställt från den här killen? Riktigt billiga Verbatim DVD+R DL.
                            Är ju så gott som exakt de samma priserna som medieshoppen.dk... :-P Iallafall EXAKT likadana skivor... vart har han fått det där ifrån att de ska vara svåra att få tag på? :-/ De finns lite överallt har jag sett. Bara att kolla mediakoden så vet man.

Comment

• Han lär göra en rätt fet förtjänst.... skulle inte tro att han betalar skatt och moms på den där inkomsten :-) hehe
                              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

• Det spelar väl ingen som helst roll om Verbatim skivorna är printable eller inte? Eller?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X