Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 delar köpes/säljes (dvdläsare - moderkort - nätdelar - chassin osv)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBOX 360 delar köpes/säljes (dvdläsare - moderkort - nätdelar - chassin osv)

EDIT: Nu har vi en riktig annonsfunktion i forumet, kolla in menyvalet "Köp och Sälj" högst upp, med möjlighet att ha auktion m.m.

Detta är tråden för dig som vill köpa eller sälja XBOX 360 delar, t.ex. om du har ett trasigt moderkort och därför kan sälja dvdläsaren och strömförsörjningen osv.

Regler!

- Inga diskussioner om pris eller andra frågor i denna tråd!

- Ange kontaktinformation i form av email, icq eller telefonnummer så att den som är intresserad eller vill ställa frågor kan göra det utan att skriva i tråden!

- Ange PRIS på varje del du vill sälja / Ange vad du vill betala för det du vill köpa

- Ändra din annons och skriv SÅLD när du sålt något. Eller ta bort den helt.

- Om du säljer en DVDLÄSARE, ange tillverkare (t.ex. samsung, hitachi) samt firmware version

- Om du säljer ett MODERKORT, ange om du har en passande firmware dump från dess ursprungliga dvdläsare = den unika koden som krävs finns tillgänglig.

- Om du säljer en NÄTDEL, ange om det är 110V eller 220V

- Denna tråd är främst till för att våra besökare i supportforumet skall ha möjlighet att hjälpa varandra, den är INTE till för att andra företag än www.psxcare.com skall sälja prylar :-)
    Last edited by Hansi; 2010-09-30, 20:56.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

är intresserad av att köpa en DVD läsare, hitachi 46d, privat eller av psxcare. Har en felflashad läsare själv, som jag kan använda som inbyte om ngn med möjlighet att manuellt flasha om chippet är intresserad. kontakta mig via mail (brevfelix@hotmail.com). tack på förhand!

Comment

Jag vill köpa en Hitachi 47d om någon har, min är felflashad . Mailen är Stenglund@hotmail.com .

Comment

Samsung

Vill köpa en samsungläsare snarast pm:a mig eller sänd ett mail
        vbc

Comment

Hansi, skulle en Pioneer 111D kvalificeras till denna tråd, måntro?

Comment

Sure
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Säljer en splitterny Pioneer 111D, svart front, bulk, aldrig använd, för 350kr plus frakt, vilket borde ligga runt 50kr, så för 400 kr så har ni en ny brännare inom några dagar.
              hör av er till erik.lind.87@gmail.com eller skriv här ifall ni är intresserade.

Edit: SÅLD!
              Last edited by Faxius; 2006-11-29, 04:00.

Comment

Jag söker en TS-H943 MS:25 (samsung läsare) som fungerar och är original dvs inte flashad med annan mjukvara än original jag är beredd att betala 500-1000kr. Har även en fungerande xbox360 Premium 2veckor gammal utan dvd läsare som är till salu för 1500 eller högstbjudande.

Min email: jonasnilsson@xpress.se
                Last edited by xer0x; 2006-10-06, 00:42.

Comment

Från och med detta inlägg kommer jag envist RADERA alla inlägg där t.ex. tydlig kontaktinformation, önskat/begärt pris osv saknas ENLIGT REGLERNA I FÖRSTA INLÄGGET.

Denna tråd skall INTE stökas ner med prisdiskussioner, "hur når jag dig då" frågor osv.

Comment

Säljer:

15st Samsung Pleomax DVD+R DL 2.4x för 220 kr

10st HP DVD+R DL 2.4x för 180 kr

Det är 5 pack, obrutna så klart. Fungerat med blandat resultat för mig, säkert min brännare.

Finns i dalarna (ibland Jönköping). stora4@hotmail.com

Comment

här säljs

Tosh sammy:
                      http://www.etech4sale.com/products/p...id-153050.html

Hitachi Drives
                      http://www.etech4sale.com/products/p...id-153049.html

ps ni behöver flasha dem med er key självklart...

Comment

vill köpa en hitachi 47d för min blev fel flashad mail general_117@hotmail.com

Comment

kontaktinformation:
                          msn: robert(at)qubar.se
                          epost: robert(at)qubar.se
                          tfn: 073 6266585

Jag har en del xbox 360 grejer liggandes pågrund av misslyckade flashningar.

Säljes:
                          1x chassi, bud
                          1x handkontroll med kabel 100:-
                          Hitachi dvd-drive utan key (felflashad & öppnar inte luckan längre)
                          moderkort till ovanstående utan key
                          1x kylnings annordningen till cpu på xbox 360, ge ett bud
                          Last edited by QuBaR; 2006-12-06, 02:31.
                          H78 iXtreme 1.2
                          XBOX LIVE Gamertag: QuBaR

Comment

säljer en 360 premium på grund av en misslyckad flashning hade tänkt mig 1500:- kr för den

den är fixad nu så 360 är int till salu längre tack psxcare för hjälpen
                            Last edited by general_31; 2007-01-10, 00:42.

Comment

Jag skulle behöva ett par extra 220V nätdelar (den stora limpan/tegelstenen) åt våra tekniker, jag betalar gärna 350:-/st eller tar dom som inbyte mot prylar eller tjänster ur vårt sortiment.

Maila psxcare@netcare.se

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X