Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Adler Visa Inlägg
    Ok, jag börjar få nog nu. Det är helt enkelt för många spel som måste börja liras. Jag ligger efter alldeles för mycket! Vad skulle det kosta mig att spoofa min 360 inkl. frakt tur och retur? Billigast möjliga, hoppas på studentrabatt Har ett företag i närheten som fixar det men jag har hört rykten att de kanske inte är så jäkla bra på det de gör. Tänkte kolla med er vad slutsumman hamnar på.
    c:a 1800:- då med alla frakter.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

en fråga: funderar på att flasha min 360 men vet inte om jag vågar då jag vill spela nhl och fifa live, är typ de enda spel jag vill spela live. Hur fungerar det om jag spelar typ brännt Gears of war2 och något annat, sen stoppar jag i nätverkssladden och spelar KÖPTA nhl och fifa live, registreras något från de andra spelen och skickas till MS att man spelat brända spel? Är helt ny på detta och har läst en del och skall läsa mera men hoppas få svar.

verkar även vara krångligt att bränna spel, är det enkelt att lära sig eller?

Comment

Precis fått hem mitt nya Elite paket. Jag undrar över om man vågar ha sin xbox ståendes eller om man ska ha den liggandes pga överhettning? min förra dog nämligen av överhettning..

Comment

Liggendes på några klossar som lyfter upp den fungerar bäst
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

har inte läst igenom sidorna här alls nu men jag tänkte bara berätta min u´pplevelse om ni är rädda för att bli bannade!!

jag har blivit bannad helt utan anledning!!

Alla spel jag fixat har jag absolut kollat att dom är ordentligt patchade etc. och om spelen inte har släppts än i sverige har jag alltid dragit ut nätverkssladden innan jag satt i skivan, jag har senaste firmwaret så allt borde ha varit smooth sailing! tills jag satte i nätverkssladden idag o märkte att jag var bannad! så var det med o vara försiktig, jag gissar på att dom faktiskt kan kolla på spel som jag spelat när den varit offline o bannat mig på det sättet som dom flesta säger att dom inte kan.. nåja nu är det väl bara o vänta tills man får lite pengar o sen ska jag köpa en ny o flasha den också , jag har ändå räknat ut att jag sparat ca 15 000:- på spel så 2000 för en ny konsol kanske inte är så farligt

EDIT: Läste nu om gow 2 releasen som var kass och det är troligtvis den som fått mig bannad.. i vilket fall som helst kan jag konfirmera att isåfall lagrar boxen information o säger till ms... taskigt o jag trodde att boxen var på min sida

EDIT 2: såg den andra tråden precis när jag skickat in det här, sorry my bad.. jag spelade faktiskt live på gow 2 dagen det släpptes i sverige, gissar eller vet troligtvis att det var dom jävlarna som la krokben för mig.. alltså tar jag tillbaks, jag vet inte om boxen lagrar information!!
            Last edited by P0rNy; 2008-11-15, 04:28.

Comment

Original inlägg av P0rNy Visa Inlägg
              har inte läst igenom sidorna här alls nu men jag tänkte bara berätta min u´pplevelse om ni är rädda för att bli bannade!!

Alla spel jag fixat har jag absolut kollat att dom är ordentligt patchade etc. och om spelen inte har släppts än i sverige har jag alltid dragit ut nätverkssladden innan jag satt i skivan, jag har senaste firmwaret så allt borde ha varit smooth sailing! tills jag satte i nätverkssladden idag o märkte att jag var bannad! så var det med o vara försiktig, jag gissar på att dom faktiskt kan kolla på spel som jag spelat när den varit offline o bannat mig på det sättet som dom flesta säger att dom inte kan.. nåja nu är det väl bara o vänta tills man får lite pengar o sen ska jag köpa en ny o flasha den också , jag har ändå räknat ut att jag sparat ca 15 000:- på spel så 2000 för en ny konsol kanske inte är så farligt

EDIT: Läste nu om gow 2 releasen som var kass och det är troligtvis den som fått mig bannad.. i vilket fall som helst kan jag konfirmera att isåfall lagrar boxen information o säger till ms... taskigt o jag trodde att boxen var på min sida
              du borde läsa denna och skriva din info här.

Original inlägg av P0rNy Visa Inlägg
              första anledningen, du har modiferat din box.

andra anledningen, det räcker inte att kolla på abgx sida om spelet har stealth eller kolla med xdvdmulleter eller liknande om det är ixtremekompatibelt, detta är inte samma sak som att vara Livesäkert. Läs länkarna jag gav dig så slipper du fundera så mycket på hur det gått till, det är faktiskt rätt enkelt och ms behöver inte läsa "gömda loggar". lycka till med din nästa box.

Comment

Tjena!

Har sökt o sökt men inte hittat något.
                Kan man updata i xbox? alltså ja har nyligen bränt och fixat fifa 09 som verkar funka, men när ja sätter på spelet så kommer det upp att jag behöver updata min xbox, annars kan jag inte spela spelet. Kan jag göra det här?

Eftersom på PSP så ska man ju inte göra något update då själva "flashet" blir till den normala "pspn"?

Tacksam för svar.

Comment

Original inlägg av Miick Visa Inlägg
                  Tjena!

Har sökt o sökt men inte hittat något.
                  Kan man updata i xbox? alltså ja har nyligen bränt och fixat fifa 09 som verkar funka, men när ja sätter på spelet så kommer det upp att jag behöver updata min xbox, annars kan jag inte spela spelet. Kan jag göra det här?

Eftersom på PSP så ska man ju inte göra något update då själva "flashet" blir till den normala "pspn"?

Tacksam för svar.
                  ingen fara att uppdatera, uppdateringen påverkar inte din flashning.

Comment

Tack för ett sånt snabbt svar!

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      ingen fara att uppdatera, uppdateringen påverkar inte din flashning.
                      Hur är det med att lägga in spelen på hårddisken? De brända spelen alltså.

Comment

• Original inlägg av tgseason12 Visa Inlägg
                        Hur är det med att lägga in spelen på hårddisken? De brända spelen alltså.
                        inga problem det heller.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                          inga problem det heller.
                          Nice =)

Comment

• Jag har nyligen köpt ett Xbox 360 som är av modelen NTSC. Jag har en gammal TV så man kan bara koppla scart. Jag får en grön bild och min fråga är: Vilken NTSC>PAL Konverterare ska man köpa? Finns det någon som fungerar till Xbox 360?
                            Såg att ni sålde några på sidan..

Comment

• Fungerar eran "NTSC->PAL konverter universal" till Xbox 360? Gäller den för tvapparater med 50hz eller 60hz?

Comment

• Köp en ny TV, din 360 förtjänar det.
                                Om du inte köper en ntsc till pal konverterare för 10.000 - 80.000 kr dvs.

Billigare med ny tv
                                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X