Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guide - Hur du får en 360 att leva längre

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det stämmer nog när jag tänker efter, sorry... har min 360 liggandes då blir det lite fel när man tänker
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Det stämmer nog när jag tänker efter, sorry... har min 360 liggandes då blir det lite fel när man tänker
      Har du aldrig funderat på vad den där prylen som rasslar när du skakar på din 360 egentligen har för syfte?
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
        Har du aldrig funderat på vad den där prylen som rasslar när du skakar på din 360 egentligen har för syfte?
        Jo, jag vet vad den har för syfte, men hade för mig det var åt det hållet ändå... var rätt trött när jag skrev det där också :$
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

juste en bra grej att veta, var får jag tag på numret till supporten =] ?

Comment

Xbox.com
            Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Telefon Hjälp via telefon:020 79 11 33eller +46 858536524 från en mobiltelefon. Det måste väl vara rätt nummer?

Comment

Original inlägg av insert name Visa Inlägg
                Telefon Hjälp via telefon:020 79 11 33eller +46 858536524 från en mobiltelefon. Det måste väl vara rätt nummer?
                japp det ser ut att vara rätt, om det är vad som står på xobx.com den svenska sidan så är det rätt
                Google is your friend!

Comment

hehe, jag har fortfarande inte ringt men en fråga innan jag gör det. kan inte dom kolla med något om den har fått rrod? om dom kan det är jag ju körd...

Comment

Japp dom ser om den vart inne på service förut
                    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

jag menar att jag kommer ju säga att den har rrod men den har ju inte det och jag vill veta om dom kan kolla det

Comment

Ja det kan dom ju när du skickar iväg den tror dom brukar prova den innan , Men ta ut fläkten och sätt på 360 ett tag så har du det, Och sen stoppa in fläkten igen.
                        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

går inte garantin ut om man öppnar burken?

Comment

Jo men om man öppnar snyggt ser dom ju inget
                            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

vad du än gör, GÖR INTE som allewii sa precis, det kan slå tillbaka... visst kan dom kolla om det verkligen är något fel på den, men om du säger att den rrodar när du inte har hdd eller några extra tillbehör och att ström sladd fungerar som den ska, och att det inte är något fel på din AV kabel kan dom inte göra mycket annat än ge dig en ny box
                              Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                                vad du än gör, GÖR INTE som allewii sa precis, det kan slå tillbaka... visst kan dom kolla om det verkligen är något fel på den, men om du säger att den rrodar när du inte har hdd eller några extra tillbehör och att ström sladd fungerar som den ska, och att det inte är något fel på din AV kabel kan dom inte göra mycket annat än ge dig en ny box
                                menar du att jag inte ens behöver skicka in den? nä de kan du inte, dom måste ju få tillbaka en låda men vad händer om dom får reda på att den inte har rrod? kan jag skaffa rrod på nåt sätt(inte genom att ta ut fläktarna dårå )

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X