word
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Guide: Flasha liteon
Collapse
X
-
Vi vet inte heller när han blir klar och vi vill absolut inte stressa på den processen, sitter man på deras irc kanal o frågar om det så blir man bannad på två oranga morötter
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej men han säger saker och sen tar han tillbaks det. Det gör mig jävligt sne . Han är en bra grabb men om han bara släpper den snart ... PleeaseOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggKoka???....
Har du kastat lite morötter till C4eva som sitter o sliter arschlet av sig med mjukvaran då ?
Med morötter menar jag en donation via Paypal eller liknande o har han lovat dig en mjukvara han inte kunnat hålla Deadline på och blivit försenad?
Om svaret är ja på båda frågorna ovanför kan jag förstå om du vill koka morötterna, om inte skulle jag dra ned på värmen lite granna o sluta koka saker som inte behöver kokas.
Morötter är goda råa med

Om han släpper den innan Modern Warfare 2 eller Assassins Creed 2. Jag vill gärna spela The ballad of gay tony som släppts för en vecka sedan och är wave 4 spel.Last edited by Benzema; 2009-11-06, 17:40.
- Citat
- Flag
Comment
-
hur vet du att det är C4eva som sagt allt då? finns många C4eva-wanna-be folk ute i världen som då försöker säga att det blir klart imorrn, blir klar om ngra dagar etc. men inte ofta det stämmer, såvida det inte är i rätt kanal man får infon från, mycket falska rykten också, folk som skriver saker på forum för att folk ska tro att C4eva ger massa info han inte ger ut...Original inlägg av Benzema Visa InläggNej men han säger saker och sen tar han tillbaks det. Det gör mig jävligt sne . Han är en bra grabb men om han bara släpper den snart ... Pleease
Om han släpper den innan Modern Warfare 2 eller Assassins Creed 2. Jag vill fan spela The ballad of gay tony som är wave 4 spel.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej , förlåt för att jag drev. Jag uppskattar verkligen hans arbete. Det är otroligt hur bra han är .Original inlägg av Swizzy Visa Inlägghur vet du att det är C4eva som sagt allt då? finns många C4eva-wanna-be folk ute i världen som då försöker säga att det blir klart imorrn, blir klar om ngra dagar etc. men inte ofta det stämmer, såvida det inte är i rätt kanal man får infon från, mycket falska rykten också, folk som skriver saker på forum för att folk ska tro att C4eva ger massa info han inte ger ut...
Creed till han
Last edited by Benzema; 2009-11-06, 17:40.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, han skjuter fram releasen för att de personer som får mjukvaran innan alla andra "Testgrupp" rapporterar fel o han åtgärdar. Men du kanske vill ha en ostabil mjukvara som bannar din konsoll ?Original inlägg av Benzema Visa InläggNej men han säger saker och sen tar han tillbaks det. Det gör mig jävligt sne . Han är en bra grabb men om han bara släpper den snart ... Pleease
Lägg ned tråkattityden... Han gör sitt bästa trots att folk tjatar o inte donerar för sakens skull. Så snälla sluta förklara hur "sne" du blir eller inte. Vi andra blir glada även om det tar 2.månader.
1.60 med Activate.iso = Kanon för Wave4Original inlägg av Benzema Visa InläggOm han släpper den innan Modern Warfare 2 eller Assassins Creed 2. Jag vill gärna spela The ballad of gay tony som släppts för en vecka sedan och är wave 4 spel.
Mer info om detta:
http://www.forum.psxcare.com/support...&postcount=215
Kan du inte bränna en Activateskiva själv:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1068&xSec=89
Amen shitt pommes med strippes...Original inlägg av Benzema Visa InläggC4EVA , IF YOU HEAR THIS. PLEASE , HURRRYY UPP YOUR ASSHOLE.
Hade C4eva vart admin här hade du blivit permanent bannad tack vare Asshole kommentaren...
Vad är problemet egentligen ?
Är han ett rövhål för att han hjälper tusentals människor???
Vissa värderar saker bra konstigt.
Nej det var inte ens roligt./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag drevOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggJa, han skjuter fram releasen för att de personer som får mjukvaran innan alla andra "Testgrupp" rapporterar fel o han åtgärdar. Men du kanske vill ha en ostabil mjukvara som bannar din konsoll ?
Lägg ned tråkattityden... Han gör sitt bästa trots att folk tjatar o inte donerar för sakens skull. Så snälla sluta förklara hur "sne" du blir eller inte. Vi andra blir glada även om det tar 2.månader.
1.60 med Activate.iso = Kanon för Wave4
Mer info om detta:
http://www.forum.psxcare.com/support...&postcount=215
Kan du inte bränna en Activateskiva själv:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1068&xSec=89
Amen shitt pommes med strippes...
Hade C4eva vart admin här hade du blivit permanent bannad tack vare Asshole kommentaren...
Vad är problemet egentligen ?
Är han ett rövhål för att han hjälper tusentals människor???
Vissa värderar saker bra konstigt.
Nej det var inte ens roligt.
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej men vad betyder in dev ?Original inlägg av Swizzy Visa Inlägghur vet du att det är C4eva som sagt allt då? finns många C4eva-wanna-be folk ute i världen som då försöker säga att det blir klart imorrn, blir klar om ngra dagar etc. men inte ofta det stämmer, såvida det inte är i rätt kanal man får infon från, mycket falska rykten också, folk som skriver saker på forum för att folk ska tro att C4eva ger massa info han inte ger ut...
No eta = Inget datum
In dev = ????
- Citat
- Flag
Comment
-
In Development... under utveckling...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
vill man något så mycket så kanske det skulle vara på plats att köpa spelet, vissa spel köper man som man uppskattar. ixtreme är ingen rättighet, en dag är det kanske slut på det roliga. i dagsläget finns activate.iso, duger inte det så får man helt enkelt köpa spelet. nu har du redan fått svar på varför han ändrar datum.Original inlägg av Benzema Visa InläggNej men han säger saker och sen tar han tillbaks det. Det gör mig jävligt sne . Han är en bra grabb men om han bara släpper den snart ... Pleease
Om han släpper den innan Modern Warfare 2 eller Assassins Creed 2. Jag vill gärna spela The ballad of gay tony som släppts för en vecka sedan och är wave 4 spel.
vad jag kan se har inte c4eva sagt något om någonting de senaste dagarna i #fw så hur du kommer fram till att han ändrat sig är en gåta.
- Citat
- Flag
Comment
-
93450C har jag för mig den nya FW'n hette...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av int21 Visa Inläggvill man något så mycket så kanske det skulle vara på plats att köpa spelet, vissa spel köper man som man uppskattar. ixtreme är ingen rättighet, en dag är det kanske slut på det roliga. i dagsläget finns activate.iso, duger inte det så får man helt enkelt köpa spelet. nu har du redan fått svar på varför han ändrar datum.
vad jag kan se har inte c4eva sagt något om någonting de senaste dagarna i #fw så hur du kommer fram till att han ändrat sig är en gåta. 
Hur fan kollar man hans #FW . Jag går in på efnet sen söker jag Text in Channel Name : # FW. Men det kommer bara upp en text ?
- Citat
- Flag
Comment
-
då byter du server, vissa servrar visar bara en lång lista med alla anslutna >_<
skriv /join #FW när du kommit in på en Efnet server så ska du joina kanalen
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment