Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBL på USB-stick?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Jag trodde man bara kunde ha 10
    jag har 11, Pendragon har 12... det går alltså att ha över 10
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      jag har 11, Pendragon har 12... det går alltså att ha över 10
      Ja jävlar ja det har du rätt i =) Shit nu vändes min värld upp och ner Hur ska jag kunna leva vidare nu?
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Det reder sig säkert
        Alla s vår Forumupplevelse kanske blir bättre med en ny server och en ominstallation av en nyare version av forumet o import av data *Pikar till hansi*
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hmm det här med "Jag är en konkurrent till PSXcare" verkar stämma!
          Köpte en jtaggad box av en snubbe som sa att det var dragonslayer som hade fixat den.
          Så peta ner han till begränsad användare igen *grov ironi*

Men on topic igen, har USB- launcher installerat men allt står på franska!
          t om. Videos mappen i XBR är på franska medans resten är på "normalt" språk, är det installationen av USB launcher som är fransk och har f*ckat till det?
          Blir väl bäst om jag raderar usb launcher helt från boxen för jag har inte haft någon nytta av det än och kommer nog inte ha det. Skulle jag behöva det så går det ju alltid installera om det.
          (hmm känns som jag svarade frågan själv, jaja skyller på 10 timmar arbete och god hembryggd öl )

/PP

Comment

Problem med XBLA spel, får inte det att starta utom om jag packat upp det med wxPirs och då endast som demo, nämnt tidigare i tråden.
            Har installerat freestyle 1.20, har lagt spelet i xbox hd content/000 osv/spelmapp/mera siffror/spelet.
            Har patchat spelet med YarisSwap. Har även provat att göra en content map på usb hd men det hjälpte ej.
            Måste man få Freestyle att scanna systemet på nåt sätt?

Jag är nybörjare och gubbe på detta med program på en jtagad xbox,
            tog mig 2 dagar att få till det så freestyle skulle synas i NXE så utförliga instruktioner behövs.
            Last edited by fogmod; 2010-04-23, 22:40.

Comment

Original inlägg av fogmod Visa Inlägg
              Problem med XBLA spel, får inte det att starta utom om jag packat upp det med wxPirs och då endast som demo, nämnt tidigare i tråden.
              Har installerat freestyle 1.20, har lagt spelet i xbox hd content/000 osv/spelmapp/mera siffror/spelet.
              Har patchat spelet med YarisSwap. Har även provat att göra en content map på usb hd men det hjälpte ej.
              Måste man få Freestyle att scanna systemet på nåt sätt?

Jag är nybörjare och gubbe på detta med program på en jtagad xbox,
              tog mig 2 dagar att få till det så freestyle skulle synas i NXE så utförliga instruktioner behövs.
              det är en bugg i Freestyle 1.20, den scannar inte ordentligt längre du får leta efter en äldre version, XBLA kan du annars starta i vanliga dashboarden
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                det är en bugg i Freestyle 1.20, den scannar inte ordentligt längre du får leta efter en äldre version, XBLA kan du annars starta i vanliga dashboarden
                Det visste jag inte, men hittar tyvärr inte spelet i vanliga dashboarden heller. Får prova hämta hem ett annat spel och prova om jag gör nåt fel eller vad det kan bero på.

Comment

Uppgradera till Freeboot 0.32 så får du XBLA stöd från USB stick eller USB-HDD
                  totalt 32Gb kan användas samtidigt..

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                    Uppgradera till Freeboot 0.32 så får du XBLA stöd från USB stick eller USB-HDD
                    totalt 32Gb kan användas samtidigt..
                    hur får man in grejerna på den då egentligen?? jag hittar inga program för att kunna använda en USB sticka som Xbox 360 hårddiskarna... [för att lägga in data] och program som t.ex. XeXMenu kan inte hantera dom heller (den dyker då upp som en vanlig enhet med en mapp som heter "Xbox 360" och ett gäng filer med "datan" inbakad, på samma sätt som On-Demand spelen)
                    Google is your friend!

Comment

Xtaf

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X