Dantes inferno startas inte, får felmeddelande: the game could not start. Please download the game again. Kan man istället lägga in update från swizzys sida på usb-hd och installera därifrån? Jag har dash 8955 men grabben vill ha avatarer.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Uppdatera dashboard på jtagmaskin
Collapse
X
-
Jag smaskade in Alien VS Predator-skivan innan ikväll och körde uppdateringen med en puls på minst 200!!!
När den startade om fungerade den precis som innan plus att nu hade jag fått avatarer också, så den fungerade, eller rättare sagt mer än fungerade att köra på en jtag-maskin.Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
- Citat
- Flag
Comment
-
drar du ner uppdateringen från min sida kommer inget hända, den är till för konsoller med dashboard version under 8955... avatar uppdateringen läggs inte i NANDen heller, utan den läggs på den interna hårddisken... egentligen borde man kunna extrakta den och lägga in manuellt... om man vet vad man ska ha... jag får ta och testa det sen någon dagOriginal inlägg av vic20 Visa InläggDantes inferno startas inte, får felmeddelande: the game could not start. Please download the game again. Kan man istället lägga in update från swizzys sida på usb-hd och installera därifrån? Jag har dash 8955 men grabben vill ha avatarer.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
är inte det där bara 8955 uppdateringen? eller är det uppdateringen som man kör med t.ex. Dante's inferno?Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägghttp://download.microsoft.com/download/D/1/8/D181EE58-DE70-4484-936B-0E9161CCD6B2/$SystemUpdate_Fall09_8955.zip
se till att ha hårddisk eller minneskort i när du kör uppdateringenGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment