Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera dashboard på jtagmaskin

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Dantes inferno startas inte, får felmeddelande: the game could not start. Please download the game again. Kan man istället lägga in update från swizzys sida på usb-hd och installera därifrån? Jag har dash 8955 men grabben vill ha avatarer.

Comment

Jag smaskade in Alien VS Predator-skivan innan ikväll och körde uppdateringen med en puls på minst 200!!!
      När den startade om fungerade den precis som innan plus att nu hade jag fått avatarer också, så den fungerade, eller rättare sagt mer än fungerade att köra på en jtag-maskin.
      Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Comment

Får: the game could not start. Please download the game again på fler nyare spel, vad ska man göra? Vill köra just cause 2 men det funkar inte

Comment

Original inlägg av vic20 Visa Inlägg
          Dantes inferno startas inte, får felmeddelande: the game could not start. Please download the game again. Kan man istället lägga in update från swizzys sida på usb-hd och installera därifrån? Jag har dash 8955 men grabben vill ha avatarer.
          drar du ner uppdateringen från min sida kommer inget hända, den är till för konsoller med dashboard version under 8955... avatar uppdateringen läggs inte i NANDen heller, utan den läggs på den interna hårddisken... egentligen borde man kunna extrakta den och lägga in manuellt... om man vet vad man ska ha... jag får ta och testa det sen någon dag
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

http://download.microsoft.com/download/D/1/8/D181EE58-DE70-4484-936B-0E9161CCD6B2/$SystemUpdate_Fall09_8955.zip

se till att ha hårddisk eller minneskort i när du kör uppdateringen

Comment

uppdateringen kan inte installeras från USB-HD .. bränd skiva eller USB-minne är det som gäller

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                http://download.microsoft.com/download/D/1/8/D181EE58-DE70-4484-936B-0E9161CCD6B2/$SystemUpdate_Fall09_8955.zip

se till att ha hårddisk eller minneskort i när du kör uppdateringen
                är inte det där bara 8955 uppdateringen? eller är det uppdateringen som man kör med t.ex. Dante's inferno?
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

la in den 8955 på nytt, nu funkar det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X