Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Title Updates

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Grejen är att den analoga porten dog i samband med att man installera XBR (tror det kallas så), så han som gjorde trodde att det blev nåt fel
    i nån inställning så om man återställde allt så kan den funka igen. Nu är detta uppgifter jag fått per mail då jag ej känner han som gjorde det.
    Vet inte riktigt vad jag pratar om men det var ungefär så här han förklarade det. Boxen var helt ny när jag fick den av han, allt var fortfarande
    inpackat och kvitto på inköp med. Så den har inte gått sönder pga slitage eller att boxen är gammal.

Men det är kanske ändå kört, vad vet jag

Comment

Tvivlar dock på att det är något vi kan göra åt saken, såvida han inte varit på och lött på fel punkter, då KANSKE vi kan laga det genom att dra kablar till alternativa punkter för dessa...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

En update ang http://marketplace.x b o x m o d d e r.com/ den är nere tydligen.....
        ny adress http://marketplace.j q e 3 6 0 .com/

/360RFUN

Comment

Ursäkta om den här frågan har ställts förut massa gånger. Men om jag har en "vanlig" xbox 360 med hdd. Jag tar å tar ut hddn ur casen å kopplar den till datorn å sedan använder explorer360 å kopierar title updaten till cache mappen. funkar det lr måste man ha jtag även för det här?

Comment

Original inlägg av jonapaloma Visa Inlägg
            Ursäkta om den här frågan har ställts förut massa gånger. Men om jag har en "vanlig" xbox 360 med hdd. Jag tar å tar ut hddn ur casen å kopplar den till datorn å sedan använder explorer360 å kopierar title updaten till cache mappen. funkar det lr måste man ha jtag även för det här?
            det borde fungerara, title updates har inget skydd vad jag vet.

Comment

Ok det låter ju bra för det var så jag förstod det när jag sökte på hur man skulle koppla hddn till datorn. Jag är nämligen bannad å jag lirar ett spel som verkligen är beroende av att uppdateras om den sådan kommer. vore ju bra å kunna det trots att jag är bannad

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X