Som rubriken lyder! Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD? Har testat med både Yaris Swape 7 pch 9!! Hjälp!! hehe
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD?
Collapse
X
-
prova att köra XM360 på det då?Original inlägg av Tosse82 Visa InläggSpelet funkar, men det är bara demo version ,vad jag än gör!
(detta körs på konsollen)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok niceOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggprova att köra XM360 på det då?
Ska testa!
- Citat
- Flag
Comment
-
Funka inte det hellerOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggprova att köra XM360 på det då?
Körde med XM360 2.0! Måste väl gå på nåt sätta att unlocka det?
- Citat
- Flag
Comment
-
Är det samma "Beyond Good And Evil" som fanns till xbox 1??? Isåf är det ett guldlir ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jepp sameOriginal inlägg av Begga Visa InläggÄr det samma "Beyond Good And Evil" som fanns till xbox 1??? Isåf är det ett guldlir ...
Fast med hd graffe och 60fps
- Citat
- Flag
Comment
-
Vet jag inte hur man gör!?Original inlägg av anden1 Visa Inläggprovat content unlock patch som följer med dash launch då?
och även om du har det på, prova att stänga av det (det skapar problem med vissa saker ibland så att dom förblir i demoläge)
- Citat
- Flag
Comment
-
kör dashlaunch installern så kan du välja att uppdatera launch.ini filen och ändra settingsOriginal inlägg av Tosse82 Visa InläggVet jag inte hur man gör!?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok? så man om installerar dash launchern? När vi ändå snackar man dash launder! Ska man installera dash launcher 2.09?Original inlägg av Swizzy Visa Inläggkör dashlaunch installern så kan du välja att uppdatera launch.ini filen och ändra settings
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, du kan installera dashlaunch utan o pilla i nanden själv, programmet gör det åt dig på rätt ställen och sådärOriginal inlägg av Tosse82 Visa InläggOk? så man om installerar dash launchern? När vi ändå snackar man dash launder! Ska man installera dash launcher 2.09?
Ja, du bör installera dashlaunch 2.09 BetaGoogle is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Och dash launcher 2.09 beta är bara att installera inget att tänka på? Inget som kan gå galet?Original inlägg av Swizzy Visa InläggJa, du kan installera dashlaunch utan o pilla i nanden själv, programmet gör det åt dig på rätt ställen och sådär
Ja, du bör installera dashlaunch 2.09 Beta
- Citat
- Flag
Comment
-
Dashlaunch 2.09 Beta, kopiera installer mappen till valfritt media (USB/interna hårddisken) och kör default.xex genom XEXMenu... följ sedan instruktionerna på skärmen, inget ska kunna gå fel om du LÄSER vad som står på skärmenOriginal inlägg av Tosse82 Visa InläggOch dash launcher 2.09 beta är bara att installera inget att tänka på? Inget som kan gå galet?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment