Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD?

Som rubriken lyder! Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD? Har testat med både Yaris Swape 7 pch 9!! Hjälp!! hehe

har inte provat, men de kommer säkert inte funka i varje fall, då jag utgår från att det kräver 12625 dashboarden.

Comment

Spelet funkar, men det är bara demo version ,vad jag än gör!

Comment

Original inlägg av Tosse82 Visa Inlägg
        Spelet funkar, men det är bara demo version ,vad jag än gör!
        prova att köra XM360 på det då? (detta körs på konsollen)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Ok nice Ska testa!

Comment

Funka inte det heller Körde med XM360 2.0! Måste väl gå på nåt sätta att unlocka det?

Comment

Är det samma "Beyond Good And Evil" som fanns till xbox 1??? Isåf är det ett guldlir ...
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                Är det samma "Beyond Good And Evil" som fanns till xbox 1??? Isåf är det ett guldlir ...
                Jepp same Fast med hd graffe och 60fps

Comment

provat content unlock patch som följer med dash launch då?

och även om du har det på, prova att stänga av det (det skapar problem med vissa saker ibland så att dom förblir i demoläge)

Comment

Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
                    provat content unlock patch som följer med dash launch då?

och även om du har det på, prova att stänga av det (det skapar problem med vissa saker ibland så att dom förblir i demoläge)
                    Vet jag inte hur man gör!?

Comment

Vet jag inte hur man gör!?
                      kör dashlaunch installern så kan du välja att uppdatera launch.ini filen och ändra settings
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

kör dashlaunch installern så kan du välja att uppdatera launch.ini filen och ändra settings
                        Ok? så man om installerar dash launchern? När vi ändå snackar man dash launder! Ska man installera dash launcher 2.09?

Comment

Ok? så man om installerar dash launchern? När vi ändå snackar man dash launder! Ska man installera dash launcher 2.09?
                          Ja, du kan installera dashlaunch utan o pilla i nanden själv, programmet gör det åt dig på rätt ställen och sådär

Ja, du bör installera dashlaunch 2.09 Beta
                          Google is your friend!

Comment

Ja, du kan installera dashlaunch utan o pilla i nanden själv, programmet gör det åt dig på rätt ställen och sådär

Ja, du bör installera dashlaunch 2.09 Beta
                            Och dash launcher 2.09 beta är bara att installera inget att tänka på? Inget som kan gå galet?

Comment

Och dash launcher 2.09 beta är bara att installera inget att tänka på? Inget som kan gå galet?
                              Dashlaunch 2.09 Beta, kopiera installer mappen till valfritt media (USB/interna hårddisken) och kör default.xex genom XEXMenu... följ sedan instruktionerna på skärmen, inget ska kunna gå fel om du LÄSER vad som står på skärmen
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X