Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Pre NXE" Är alla boxar med blad-dashen jtagbara?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

aha va bra. Kände inte till den produkten faktiskt.

Btw såg jag idag att det kommer en star wars stylad 360 med 320GB hdd, så håll utkik efter nya hddss.bin sen när den släpps

Comment

Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
      aha va bra. Kände inte till den produkten faktiskt.

Btw såg jag idag att det kommer en star wars stylad 360 med 320GB hdd, så håll utkik efter nya hddss.bin sen när den släpps
      Länka
      Game kommer få en Gears Of War 3 Edition med 2 HK samt 320 eller var det 350Gb disk... jag ahr förbokat men om SW är finare tar jag hellre den <3
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Länka
        Game kommer få en Gears Of War 3 Edition med 2 HK samt 320 eller var det 350Gb disk... jag ahr förbokat men om SW är finare tar jag hellre den <3
        det e 320GB hdd, 350 är inte en standard
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

http://www.prylportalen.se/nyheter/s...inect-1.478090.

Bläddra igenom bilderna för att se olika bilder på konsolen, samt att den är 320GB. Är inte övertydligt direkt, tycker prylportalen har lite crappy webdesign...

Comment

Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
            http://www.prylportalen.se/nyheter/s...inect-1.478090.

Bläddra igenom bilderna för att se olika bilder på konsolen, samt att den är 320GB. Är inte övertydligt direkt, tycker prylportalen har lite crappy webdesign...
            vit kinect får man med också osså är den pre-modded med blå dioder istället för gröna
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X