Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Original Fläkt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag skulle ju kunna ersätta min 50mm fläkt mot en nyare lite starkare.. Får försöka få bort metall nätet eller vad man ska kalla det på baksidan så kanske mer luft kan ta sig ut..
    Tror jag såg någonstans en snubbe som satt på 2 st Artic cooling f8r på baksidan utav sin xbox istället för original fläktarna och det såg faktiskt rätt badass ut.. Fast han måste ha bytt håll för annars så blåser ju fläktarna in luft istället för att dra ut.. ^^
    Last edited by jonthe838; 2011-08-08, 02:22.

Comment

Jag jobbade inte så mycket för att få det snyggt. Vill bara att boxen ska hålla så länge som möjligt.

Så här har jag gjort:
      http://youtu.be/Cgx41Y-b2TM?t=1m15s
      Jag har dock inte modifierat fläkttunneln utan jag har byggt en helt ny (i papp som sagt) som är helt tät fram till flänsarna med hjälp av värmelim.
      1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Bra exempel på någon som har... misslyckats när han skulle plocka bort xclampsen..
        http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=734183
        1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Oj herre xP Nu blev jag aningen svettig heheh.. xD om man skär bort baksidan på xboxen och sågar bort metallen under och sedan sätter på fläktar på baksidan som suger ut luft.. Skulle det göra någon nytta?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X