Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
JTAG av "alla" 360 inklusive SLIM (f.d "er deta sant" tråden)
Collapse
X
-
JTAG av "alla" 360 inklusive SLIM (f.d "er deta sant" tråden)
Last edited by sebbekingen; 2011-08-28, 20:34.Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Ja, det är ju så det kan vara. Läget förändras.
Jag har en JTAG som jag har lagt rätt bra med stålar på men nu måste jag ju skaffa mig en slim och lite utrustning. Kul grej!1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment
-
Denna funkar:
http://www.logic-sunrise.com/dossier...-tutorial.html1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment
-
Cool då har vi lite att leka med imorgon då :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Har vi kretsarna som behövs i butiken då tro hansi? eller kommer du beställa dom ASAP?Original inlägg av Hansi Visa InläggCool då har vi lite att leka med imorgon då :-)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Nja, det nya startar änsålänge bara Xell-Reloaded... Freeboot hakar på inom kort förhoppningsvisOriginal inlägg av sebbekingen Visa Inläggfast jag änvänder nog min vanliga jtag ett tag dom gör jo sama grej =)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-

Comment