Original inlägg av N!klas
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
JTAG av "alla" 360 inklusive SLIM (f.d "er deta sant" tråden)
Collapse
X
-
Fan, jag länkade precis till alla tools som behövs. Eller dom poppade upp på TL. Så grymt att detta kommer funka. Men lite surt att man köpte sin slim för nån vecka sen bara på psxcare.
Jag vill ha JTAG.
Och detta pallar jag nog inte fixa själv. För mycket jobb...
Otur, men ändå kul. Hoppas ni på psxcare tar ett litet pris för dom som köpt en färdigflashad slim...
mvh
- Citat
- Flag
Comment
-
För att skapa EECn som behövs utan att du behöver installera Python:
http://www.logic-sunrise.com/news-34...acilement.html1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment
-
BestPig slår till igen! =)Original inlägg av N!klas Visa InläggFör att skapa EECn som behövs utan att du behöver installera Python:
http://www.logic-sunrise.com/news-34...acilement.html
- Citat
- Flag
Comment
-
Jepp. Bra skitOriginal inlägg av linuxares Visa InläggBestPig slår till igen! =)
Min bräda skickas från Hong Kong inom några timmar via DHL.
Borde ha den hemma inom 2 dagar. Intressant!1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment
-
Vart hittade du dem?Original inlägg av N!klas Visa InläggJepp. Bra skit
Min bräda skickas från Hong Kong inom några timmar via DHL.
Borde ha den hemma inom 2 dagar. Intressant!
ebay?
- Citat
- Flag
Comment
-
JappOriginal inlägg av caballerial Visa InläggVart hittade du dem?
ebay?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad jag vet så skall denna fungera för alla xboxar utom Xenon. Kan hända jag misförstått.Original inlägg av Sir Dave Lister Visa InläggHoppas verkligen att detta funkar, min Xbox 360 är ca 1 månad för ny för JTAG >_<
*hoppashoppashoppashoppas*
- Citat
- Flag
Comment
-
Nja, det funkar på: Zephyr, Jasper (tjockisar) och Trinity (slim)Original inlägg av linuxares Visa InläggVad jag vet så skall denna fungera för alla xboxar utom Xenon. Kan hända jag misförstått.
Falcon kommer så småningom... och förhoppningsvis också på Xenon...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Änsålänge funkar inte dom gamla med det nya, men när freeboot väl kommer ut till det nya ser jag ingen anledning till att dom gamla apparna inte skulle funka...Original inlägg av sebbekingen Visa Inläggkommer man kunna använda samma program som på det nya som det gamla för att jag kör nog på med min gamla jtag
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Eftersom den kör osignerad kod kan du köra i princip alla homebrews. Om det är byggt för rätt system dvs.Original inlägg av sebbekingen Visa Inläggkommer man kunna använda samma program som på det nya som det gamla för att jag kör nog på med min gamla jtag
- Citat
- Flag
Comment

Comment