2.0 rc1
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fel på min Psxcare jtag:ade xbox360
Collapse
X
-
Nya disken, är det en SSD? jag vet att min var lite sådär förut när jag körde med en SSD och testade med, kunde installera till den men inte starta borderlands... då startade den om helt och hålletGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Kolla kontakten för hårddisken, både på hårddisken och på konsollen så det inte hamnat någe skit där mellan samt att det sitter fast ordentligt som det ska när du tryckt ner hårddisken...Original inlägg av Hausmanis Visa InläggDet är en orginal microsoft 250gig xbox hd, det skumma är att allt fungerade perfekt, skickade in 4-6 olika spel, sen nu rebootar den vad jag än gör typGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Hmm jag har liknande problem när skickar filer över samba eller via extern usb till xboxen startar den om.
RGH Xbox slim 4gig nu 2.5 Western Digital Scorpio Blue WD5000BPVT 8MB 500GB SATA-300, 5400 rpm.
Vad hade du för intern hårdisk när det strula??
Och vad har du för disk nu i ??
Vad gjorde du för att bekräfta detta?
Detta verkar också hända vid ca 100gig då jag lyckats skicka en del spel..
Liknande fel system finns postat här
http://forum.psxcare.com/support/sho...ed-Ny-RGH-slim.Last edited by riso; 2011-10-31, 20:07.
- Citat
- Flag
Comment

Comment