Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fel på min Psxcare jtag:ade xbox360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

2.0 rc1

Comment

Boxen rebootar nu så fort jag försöker ftpa till den och även när jag startar freestyledash och freestyle dash söker hdn efter spel, va kan detta vara ?

Comment

Nya disken, är det en SSD? jag vet att min var lite sådär förut när jag körde med en SSD och testade med, kunde installera till den men inte starta borderlands... då startade den om helt och hållet
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det är en orginal microsoft 250gig xbox hd, det skumma är att allt fungerade perfekt, skickade in 4-6 olika spel, sen nu rebootar den vad jag än gör typ

Comment

Original inlägg av Hausmanis Visa Inlägg
            Det är en orginal microsoft 250gig xbox hd, det skumma är att allt fungerade perfekt, skickade in 4-6 olika spel, sen nu rebootar den vad jag än gör typ
            Kolla kontakten för hårddisken, både på hårddisken och på konsollen så det inte hamnat någe skit där mellan samt att det sitter fast ordentligt som det ska när du tryckt ner hårddisken...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det visade sig vara fel på hårddisken, när jag fyller den över ca 100gig så krashar den så de blir att reklamera skiten, tack för hjälpen iaf

Comment

Hmm jag har liknande problem när skickar filer över samba eller via extern usb till xboxen startar den om.
                RGH Xbox slim 4gig nu 2.5 Western Digital Scorpio Blue WD5000BPVT 8MB 500GB SATA-300, 5400 rpm.

Vad hade du för intern hårdisk när det strula??
                Och vad har du för disk nu i ??

Vad gjorde du för att bekräfta detta?

Detta verkar också hända vid ca 100gig då jag lyckats skicka en del spel..

Liknande fel system finns postat här
                http://forum.psxcare.com/support/sho...ed-Ny-RGH-slim.
                Last edited by riso; 2011-10-31, 20:07.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X