Tack swizzy de funkar nu. Men när jag använde din guide för att uppdatera boxen så uppdatera den till 13604 vilket är en äldre version en innnan. Har du nån aning om varför? kan ha gjort fel oxå har inte sovit något än
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
[Guide:] Kom igång med FreestyleDash 2.2
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
CMD Freebooter är dessvärre gammalt, därför fick du gammalt program jag inte längre uppdaterar, kör med xeBuild GUI iställetOriginal inlägg av Yasin Visa InläggTack swizzy de funkar nu. Men när jag använde din guide för att uppdatera boxen så uppdatera den till 13604 vilket är en äldre version en innnan. Har du nån aning om varför? kan ha gjort fel oxå har inte sovit något än
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, alla spelen funkar med FSD, oavsett version, även XEXMenu kan köra alla spelen som finnsOriginal inlägg av xboxproblem Visa InläggFungerar alla nyaste spel med freestyle dash 2.2? Och hur vet man om man kan installera utan att det förstör JTAGET?
Det som avgör om spelen kommer funka är dashboard/kernel version, dvs mjukvaran på moderkortet
F3 finns redan installerat på din box, du behöver alltså inte skaffa FSD 2.2 då den är äldre än F3
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Dum fråga, men vart hittar man F3 då?Original inlägg av Swizzy Visa InläggJa, alla spelen funkar med FSD, oavsett version, även XEXMenu kan köra alla spelen som finns
Det som avgör om spelen kommer funka är dashboard/kernel version, dvs mjukvaran på moderkortet
F3 finns redan installerat på din box, du behöver alltså inte skaffa FSD 2.2 då den är äldre än F3
- Citat
- Flag
Comment
-
hdd1:\Apps\F3r402\Default.xexOriginal inlägg av xboxproblem Visa InläggDum fråga, men vart hittar man F3 då?
Starta XEXMenu 1.1, tryck RB 1 gång och navigera dit med X för att välja enhet...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment