Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

[Guide:] Kom igång med FreestyleDash 2.2

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tack swizzy de funkar nu. Men när jag använde din guide för att uppdatera boxen så uppdatera den till 13604 vilket är en äldre version en innnan. Har du nån aning om varför? kan ha gjort fel oxå har inte sovit något än

Comment

Original inlägg av Yasin Visa Inlägg
      Tack swizzy de funkar nu. Men när jag använde din guide för att uppdatera boxen så uppdatera den till 13604 vilket är en äldre version en innnan. Har du nån aning om varför? kan ha gjort fel oxå har inte sovit något än
      CMD Freebooter är dessvärre gammalt, därför fick du gammalt program jag inte längre uppdaterar, kör med xeBuild GUI istället
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Fungerar alla nyaste spel med freestyle dash 2.2? Och hur vet man om man kan installera utan att det förstör JTAGET?

Comment

Original inlägg av xboxproblem Visa Inlägg
          Fungerar alla nyaste spel med freestyle dash 2.2? Och hur vet man om man kan installera utan att det förstör JTAGET?
          Ja, alla spelen funkar med FSD, oavsett version, även XEXMenu kan köra alla spelen som finns

Det som avgör om spelen kommer funka är dashboard/kernel version, dvs mjukvaran på moderkortet

F3 finns redan installerat på din box, du behöver alltså inte skaffa FSD 2.2 då den är äldre än F3
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            Ja, alla spelen funkar med FSD, oavsett version, även XEXMenu kan köra alla spelen som finns

Det som avgör om spelen kommer funka är dashboard/kernel version, dvs mjukvaran på moderkortet

F3 finns redan installerat på din box, du behöver alltså inte skaffa FSD 2.2 då den är äldre än F3
            Dum fråga, men vart hittar man F3 då?

Comment

Original inlägg av xboxproblem Visa Inlägg
              Dum fråga, men vart hittar man F3 då?
              hdd1:\Apps\F3r402\Default.xex

Starta XEXMenu 1.1, tryck RB 1 gång och navigera dit med X för att välja enhet...
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X