Hej skulle vilja fixa lite savegame eftersom vissa saker vill jag ha jag kör bara xexmenu eftersom jag inte har router kan någon berätta hur lan gör?:-)
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
hur man lägger in savegame på xbox 360
Collapse
X
-
Vad exakt vill du veta egentligen?Original inlägg av Bingo93 Visa InläggHej skulle vilja fixa lite savegame eftersom vissa saker vill jag ha jag kör bara xexmenu eftersom jag inte har router kan någon berätta hur lan gör?:-)
Du kan med XEXMenu kopiera alla sparningar till t.ex. ett usbminne eller en hårddisk och flyttar till datorn den vägen istället för genom nätverket...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Vad ska du lägga vart?Original inlägg av Bingo93 Visa Inläggvilken mapp ska den vara på Content vill bara veta vart man ska lägga så det fungera när man spelar
Jag förstår inte alls vad du är ute efter fortfarande, vänligen försök ge lite mer detaljerad beskrivning av VAD du vill göra?
Savegames ligger generellt under HDD1:\Content\E*random ID*\*titleID*\*special ID*\*filer*Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment