Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur man lägger in savegame på xbox 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur man lägger in savegame på xbox 360

Hej skulle vilja fixa lite savegame eftersom vissa saker vill jag ha jag kör bara xexmenu eftersom jag inte har router kan någon berätta hur lan gör?:-)

Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    Hej skulle vilja fixa lite savegame eftersom vissa saker vill jag ha jag kör bara xexmenu eftersom jag inte har router kan någon berätta hur lan gör?:-)
    Vad exakt vill du veta egentligen?

Du kan med XEXMenu kopiera alla sparningar till t.ex. ett usbminne eller en hårddisk och flyttar till datorn den vägen istället för genom nätverket...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

vilken mapp ska den vara på Content vill bara veta vart man ska lägga så det fungera när man spelar

Comment

Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
        vilken mapp ska den vara på Content vill bara veta vart man ska lägga så det fungera när man spelar
        Vad ska du lägga vart?

Jag förstår inte alls vad du är ute efter fortfarande, vänligen försök ge lite mer detaljerad beskrivning av VAD du vill göra?

Savegames ligger generellt under HDD1:\Content\E*random ID*\*titleID*\*special ID*\*filer*
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X