Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Virtua tennis 3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Virtua tennis 3

Demot finns ute på marketplace....tankade ner det och blev besviken. Hade sett fram emot det spelet. Top spin 2 sög ju på xbox360 :-(

Detta var inget höjdarspel heller...Min spelare låg på marken ca 5 ggr per boll..kanske hade en konstig spelstil men kändes ej så trovärdigt :-(

Andras uppfattningar?

det är ju TOPSPIN2 med nya spalare så gör man en 3a nu förtiden
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Inget man ska ladda ner då med andra ord

Comment

ladda ner????
        snål eller?
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

nej ja vill spara skivor för industrin hehe

Comment

har ni ingen moral & etik i skolan längre?

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
              har ni ingen moral & etik i skolan längre?
              Du snackar om etik o moral och så är du registrerad på ett forum där företaget chippar o modiferar spel konsoller så man kan spela "backup:er"?
              Gå o lägg dig fan
              Playstation 1, 3, PSP
              Xbox, 360
              Nintendo Wii

Comment

jävla skillnad på backup & piratkopia lilla vän

Comment

både du och jag vet vad jag menar, vill inte säga att nästan alla kör piratkopior, men varför skulle man betala för att få bränna backuper av spel?
                  Playstation 1, 3, PSP
                  Xbox, 360
                  Nintendo Wii

Comment

Bry dig inte om honom, PhR34k. Antingen så driver han med dig, eller så försöker han trissa upp dig.

Comment

Mjo börjar tro det jag me, tack för tipset
                      Playstation 1, 3, PSP
                      Xbox, 360
                      Nintendo Wii

Comment

herre gud.............................suck

Comment

ingen av er verkar ju kunna läsa överhuvudtaget...ni kan ju kolla en gång till vad tråden handlade om....Virtua Tennis 3 demot...inte om laddar ner spel eller bränna back-ups så hitta en egen tråd att gnälla i!!!!

Comment

Om ma startar ett TOPIC med orden "Demot finns ute på marketplace....tankade ner det och blev besviken" vad får dig tro att det inte handlade om att tanka ner???

Comment

ber så hemskt mkt om ursäkt att jag inte var tydligare när jag frågade om andras uppfattningar om spelet... allt som kan missuppfattas kommer ju att missuppfattas...Lovar skärpa mig!!!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X