Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Virtua tennis 3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
    ber så hemskt mkt om ursäkt att jag inte var tydligare när jag frågade om andras uppfattningar om spelet... allt som kan missuppfattas kommer ju att missuppfattas...Lovar skärpa mig!!!!!

Inget o bry sig om det finns alltid besserwissar som ka MÄRKA ord o annat har säkert inget roligare o göra en o gny om småsaker

Comment

vet...var bara ironisk

Comment

• Omedveten Inkompetens
          Först vet du inte att du kan nåt om förmågan/färdigheten.
        • Medveten Inkompetens
          Sedan blir du medveten om att det finns något som du kan lära dig tex. att cykla.
        • Medveten Kompetens
          Tredje steget är där du övar och blir bättre och klarar av att cykla med viss ansträngning medvetet.
        • Omedveten Kompetens
          Fjärde steget är att undermedvetet utföra uppgiften automatiskt, Du cyklar utan att tänka på det .
        • Mästerskap
          Femte steget Du cyklar på lina tre meter upp i luften

Last edited by pege63; 2007-03-18, 13:49.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

pege63 har återigen svarat på ett inlägg utan att förstå frågeställningen från början. Inte första gången. Inte sista gången. Återgå till ämnet eller så raderar jag tråden :-)

Ämnet är:

Mickys hittade DEMO:n av virtual tennis på live marketplace.

Mickys laddade ner DEMO:n

Mickys tyckte DEMON:n var en besvikelse och undrade vad andra tycker.

Sedan kom pege helt från ingenstans och började yra om piratkopiering.

Skapa en egen tråd om ni vill diskutera etik å moral. Den här tråden är till för att diskutera Virtua Tennis 3.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jo jag förstod mycket väl det var ang olagligt nerladdat spel som inte vat till dens persons tillfredställelse, jag svarade att den var ett topspin 2 med nya spelare i en ny förpackning over and out
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Problemet var som sagt att INGEN pratat om olagligt nerladdade spel. Vi som faktiskt HAR xbox 360 vet att det titt som tätt släpps DEMOS på microsofts onlinetjänst "LIVE". Det är - tro det eller ej - inte ett dugg olagligt att ladda ner dessa demos. Håll dig over and out i 360 trådarna tills du skaffat dig en egen 360 igen :-)
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

onödigt med 2 för det andra hittar du inga klagomål från mig ang spel som inte funkar, varför inte kan ju vara för att jag köper mina istället

Comment

tack Hansi!

Comment

Pege63 du är ofta dryg i kommentarerna på forumet, varför?

Comment

Det gäller att se helheten av ett globalt problem inte bara sina egna.
                      Vill du bara se och läsa din sanning el du vill ha en helhet av ett större problem.
                      Om jag e dryg vad e då 80% av alla inlägg i 360 delen om spel som inte funkar som man laddat ner?

Comment

kan du inte bara banna snubben, Orka med han
                        Playstation 1, 3, PSP
                        Xbox, 360
                        Nintendo Wii

Comment

förstår inte hur han orkar tjafsa i massa trådar som han inte har något att göra i....

Comment

Kom igen nu, han har ju mer respekt än vad jag har, då kan jag ju inte banna honom, hur skulle det se ut :-)

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                              Kom igen nu, han har ju mer respekt än vad jag har, då kan jag ju inte banna honom, hur skulle det se ut :-)
                              Hur förtjänar man respekt? Har alltid undrat...

Comment

Forumet räknar ut det på något obegripligt sätt. Och så kan man klicka på den där ikonen som liknar en apoteksvåg som finns vid varje inlägg för att påverka respekt-räknaren.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X