Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Assassins

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja inte ska man väl klara ett spel på 1 dag det vore ju lite kort då
    t.e

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
      Kolla på ABGX. net,,, där kan du kolla vilka releaser som funkar

Du kan bränna i flera olika program, jag föredrar ImgBurn med verbatim skivor i 2,4 (det har funkat varje gång)
      ok tack ska kolla o prova
      t.e

Comment

Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
        Jag har också problem med dirty disc. Men det är fler som verkar ha det. vad ska jag göra? vill verkligen spela, ljudet laggar också lite. har brännt andra spel i 2,4X och 6X men dom har inte funkat överhuvudtaget. så 4x borde funka. men det gör det inte...

tror det handlar om att bränna rätt spel oxo
        t.e

Comment

äntligen klarat det.. det blev en hel del mörda mot slutet.. ser fram emot en tvåa av detta spel.. hoppas det inte blir så "enformigt".. annars schysst spel..

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
            äntligen klarat det.. det blev en hel del mörda mot slutet.. ser fram emot en tvåa av detta spel.. hoppas det inte blir så "enformigt".. annars schysst spel..
            inte börjat än men då har jag ju lite o se fram emot
            t.e

Comment

vet inte om det e fel på mitt spel men frustrerad blir man. Är på memory block 4 där man ska till högkvarteret i damascus, jerusalem och acre o snacka o snacka med en snubbe. Har varit o snackat med gubben som finns där men sen är jag helt lost. Finns ju inga ikoner på kartan som indikerar vart jag skall ta vägen. Har varit i alla torn oxå o spanat. Är det ngt fel på spelet månne eller ska det vara såhär ni som kommit längre??

Comment

Original inlägg av yokobai Visa Inlägg
                vet inte om det e fel på mitt spel men frustrerad blir man. Är på memory block 4 där man ska till högkvarteret i damascus, jerusalem och acre o snacka o snacka med en snubbe. Har varit o snackat med gubben som finns där men sen är jag helt lost. Finns ju inga ikoner på kartan som indikerar vart jag skall ta vägen. Har varit i alla torn oxå o spanat. Är det ngt fel på spelet månne eller ska det vara såhär ni som kommit längre??
                Du har Klättrat upp i en minaret och kört eagle vision i "dom rikas område"?

Känns som det är samma problem som andra verkar haft, men jag har för mig att det var på MemoryBlock3?

Annars finns ju det ju flera walktrough´s nu att ladda ned (men det e ju fusk )
                Last edited by Itchi; 2007-11-25, 14:15.

Comment

kan ju vara memory block 3. menmen.. får testa eagle vision o se om det hjälper! tack iaf!

Comment

När man kommer så långt att man får välja lite vilka offer man ska ta så öppnas ju nya områden upp i städerna. Man får inga ikoner för att man inte kan något om stadsdelen, precis som när man först anländer till städerna. Leta upp ett torn och se dig om, sen klättra upp i nästa. Till slut hittar man folk med info och de ploppar upp som ikoner.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X