ja inte ska man väl klara ett spel på 1 dag det vore ju lite kort då
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Assassins
Collapse
X
-
ok tack ska kolla o provaOriginal inlägg av Itchi Visa InläggKolla på ABGX. net,,, där kan du kolla vilka releaser som funkar
Du kan bränna i flera olika program, jag föredrar ImgBurn med verbatim skivor i 2,4 (det har funkat varje gång)
t.e
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Mitchi Visa InläggJag har också problem med dirty disc. Men det är fler som verkar ha det. vad ska jag göra? vill verkligen spela, ljudet laggar också lite. har brännt andra spel i 2,4X och 6X men dom har inte funkat överhuvudtaget. så 4x borde funka. men det gör det inte...
tror det handlar om att bränna rätt spel oxo
t.e
- Citat
- Flag
Comment
-
inte börjat än men då har jag ju lite o se fram emotOriginal inlägg av int21 Visa Inläggäntligen klarat det.. det blev en hel del mörda mot slutet.. ser fram emot en tvåa av detta spel.. hoppas det inte blir så "enformigt".. annars schysst spel..
t.e
- Citat
- Flag
Comment
-
vet inte om det e fel på mitt spel men frustrerad blir man. Är på memory block 4 där man ska till högkvarteret i damascus, jerusalem och acre o snacka o snacka med en snubbe. Har varit o snackat med gubben som finns där men sen är jag helt lost. Finns ju inga ikoner på kartan som indikerar vart jag skall ta vägen. Har varit i alla torn oxå o spanat. Är det ngt fel på spelet månne eller ska det vara såhär ni som kommit längre??
- Citat
- Flag
Comment
-
Du har Klättrat upp i en minaret och kört eagle vision i "dom rikas område"?Original inlägg av yokobai Visa Inläggvet inte om det e fel på mitt spel men frustrerad blir man. Är på memory block 4 där man ska till högkvarteret i damascus, jerusalem och acre o snacka o snacka med en snubbe. Har varit o snackat med gubben som finns där men sen är jag helt lost. Finns ju inga ikoner på kartan som indikerar vart jag skall ta vägen. Har varit i alla torn oxå o spanat. Är det ngt fel på spelet månne eller ska det vara såhär ni som kommit längre??
Känns som det är samma problem som andra verkar haft, men jag har för mig att det var på MemoryBlock3?
Annars finns ju det ju flera walktrough´s nu att ladda ned (men det e ju fusk
)
Last edited by Itchi; 2007-11-25, 14:15.
- Citat
- Flag
Comment
-
När man kommer så långt att man får välja lite vilka offer man ska ta så öppnas ju nya områden upp i städerna. Man får inga ikoner för att man inte kan något om stadsdelen, precis som när man först anländer till städerna. Leta upp ett torn och se dig om, sen klättra upp i nästa. Till slut hittar man folk med info och de ploppar upp som ikoner.
- Citat
- Flag
Comment

Comment