Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Resident evil 5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Resident evil 5

Någon annan som också spelat det?

Bästa spelet till 360 enligt mig iaf, kändes som en 6h orgasm igår när jag äntligen fick ut spelet på skiva.

huga....
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Original inlägg av BadRuby Visa Inlägg
    Någon annan som också spelat det?

Bästa spelet till 360 enligt mig iaf, kändes som en 6h orgasm igår när jag äntligen fick ut spelet på skiva.

huga....
    vad är så bra med det då?

Comment

grafiken, kontrollerna, storyn,stämningen det mesta helt enkelt, efter att ha spelat ut det har jag väldigt lite att anmärka på.
      Xbox 360 samsung extreme firmware
      Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
      PsTWO V14 Matrix infinity
      Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Är den releasen som finns ute säker o spela? Den har ju så förbaskat konstigt filnamn så :S

Syftar på Resident Evil 5 RF XBOX360-KFC då.. Vad står RF för liksom!?

Comment

Region free?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
            Är den releasen som finns ute säker o spela? Den har ju så förbaskat konstigt filnamn så :S

Syftar på Resident Evil 5 RF XBOX360-KFC då.. Vad står RF för liksom!?
            inte säker att spela live eftersom den inte går att verifiera än, offline är däremot okej. RF står för region free och det är ett katalognamn (mappnamn) och inget filnamn.

Comment

Åh, älskade RE4, det blir helt klart ett köp av detta spel. Eller nerladdning :P

Comment

Riktigt tungt spel med grafik som utmanar spel som Gears Of War, som är kända för sin klockrena grafiska design.

Enda problemet jag har med releasen är att skärmen hoppar lite då och då. Det var värst i början av spelet men det är fortfarande lite störande. Någon annan som upplever samma sak?

Comment

Original inlägg av TheLithium Visa Inlägg
                  Riktigt tungt spel med grafik som utmanar spel som Gears Of War, som är kända för sin klockrena grafiska design.

Enda problemet jag har med releasen är att skärmen hoppar lite då och då. Det var värst i början av spelet men det är fortfarande lite störande. Någon annan som upplever samma sak?
                  håller med, gillar grafiken och hur välgjort det är på sina ställen. tycker att det är lite väl mycket laddtider, sedan är styrningen inte 100% men det kanske är en vanesak eller jag som är dålig, haha. har inga problem med hopp i skärm vad jag märkt.

måste man hålla på att trycka Y för att ladda om vapnen eller fylla på liv med herbs? får lite panik när man ska in i menyer och krångla när det kommer en skara arga negrer som vill döda mig någon som har tips på stridsteknik med kniven? man verkar inte kunna röra sig när man har den framme i stridsläge vilket är smått frustrerande.

Comment

Vilken release kör ni med? Såg att Resident.Evil.5.PAL.XBOX360-DNL släppts nu också. Man blir lite förvirrad när det släpps en ny version som heter PAL när spelet är regionsfritt ju :S

Comment

Vilken release kör ni med? Såg att Resident.Evil.5.PAL.XBOX360-DNL släppts nu också. Man blir lite förvirrad när det släpps en ny version som heter PAL när spelet är regionsfritt ju :S
                      jag kör med Resident_Evil_5_RF_XBOX360-KFC. självklart måste de släppa för alla regionerna, inte bara som NTSC/J som KFC releasen tillhör. det finns NTSC/U och PAL också även om de väljer att släppa det öppet för alla regioner.

Comment

Aha okej då är jag med.. Men jag har läst lite om att vissa regioner censurerat detta spel mer än dom andra. Vet du vilken version utav detta spel som inte är censurerat?

Comment

Aha okej då är jag med.. Men jag har läst lite om att vissa regioner censurerat detta spel mer än dom andra. Vet du vilken version utav detta spel som inte är censurerat?
                          inte en aning, fråga google och skriv här om du finner något.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                            inte en aning, fråga google och skriv här om du finner något.
                            Det enda jag fått fram om censur när det gäller detta spel är att Australien är grymt mesiga och har därmed en rejäl censur på detta spel. Mao borde ju PAL inte vara censurerat iaf. *hoppas*

Comment

Det enda jag fått fram om censur när det gäller detta spel är att Australien är grymt mesiga och har därmed en rejäl censur på detta spel. Mao borde ju PAL inte vara censurerat iaf. *hoppas*
                              i australien kör de PAL systemet så kolla upp varifrån källan av spelet kommer eller håll dig till ntsc.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X