Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wolfenstein

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wolfenstein

ja, det finns ute och tråden handlar inte om det. det finns några av oss som väntar på release.

http://xbox360.ign.com/objects/774/774378.html

ni som testad det, vad tycker ni om det? antar det är en rad förbättringar sedan 1992 eller 2001, du väljer.

trailers säger inte så mycket om det, men det ser väldigt intressant ut, så är det något att ha?

Sett fram emot det här skitlänge nu!

Sitter o kollar flera x per dag på abgx360.net för att se om den releasen som släppts är verifierad. Men tyvärr verkar det ta sin lilla tid för dom att verifiera denna

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
      Sett fram emot det här skitlänge nu!

Sitter o kollar flera x per dag på abgx360.net för att se om den releasen som släppts är verifierad. Men tyvärr verkar det ta sin lilla tid för dom att verifiera denna
      det släpps imorgon i usa så det blir antagligen verifierat då.

http://www.vgreleases.com/Xbox360/Re...te-168526.aspx

Comment

Nice nice!

Comment

nu får dem ta o verifiera de snart! jag är spelsugen!!!

har aldrig spelat wolfenstein, inte va jag kan komma ihåg iaf. men efter att ha hört folk prata om de o sett en del bilder så är jag lite sugen att spela. i väntan på att man ska få hem sin ipod och få digital tvn uppkopplad så måste man ha nåt att göra! =)
          sigpic

Comment

Såg att det släpptes den 14e i Australien. Minns jag helt fel eller kör dom inte PAL i Australien? Borde ju komma en PAL-release snart isf *hoppas*

Comment

Såg att det släpptes den 14e i Australien. Minns jag helt fel eller kör dom inte PAL i Australien? Borde ju komma en PAL-release snart isf *hoppas*
              En Region-Free release finns ute (som alltså funkar till PAL-konsoler också, trots det ursprungligen är en USA-NTSC rip). Dock går den inte att verifiera med abgx360 än. Folk tippar att det kanske kan funka att verifiera imorron eller i övermorgon i diverse kommentarer till denna release, bara att vänta och se..
              Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
              Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Jo tack jag vet att regionsfri fungerar på PAL Syftade dock på att en PAL (Australiensk) borde släppas snart o därmed bli verifierad snabbare. Dock verkar dom ha ändrat release till den 19e där :/ Bara att vänta helt enkelt. Kommer väll i dagarna. Har mycket kvar av Red Faction:Guerrilla att klara av ändå så.. hehe

Comment

Sådär då var det verifierat!

Comment

Sådär då var det verifierat!
                    sover du lite eller jobbar du natt? har lagt in det i listan med verifierade releaser nu.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      sover du lite eller jobbar du natt? har lagt in det i listan med verifierade releaser nu.
                      haha jag jobbar natt då och då. Extraknegar vid sidan om plugg så

Comment

Lirat igenom campaignen nu och måste då allt ge tummen upp för detta spel. Riktigt underhållande med allt man kan göra. Dock tycker jag det var lite väl enkelt. Kan lätt räkna på iaf två händer över hur många gånger jag dog. Trots detta körde jag på hard (uber går inte o välja först man kört igenom det en gång) Men men överlag så ger jag detta spel en 7/10. Kunde varit bättre, men underhållande dom 8½h det gick att spela igenom det

Dags att samla ihop lite mer archivements sen lägger jag nog detta spel på hyllan. För online-delen är verkligen fruktansvärt dålig tyvärr! :/

Comment

Man spelade juh Wolfenstein mkt till PC för typ 12 år sedan =)
                          // Greim

Solus lupus - Ensam varg
                          -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Jo tack jag vet att regionsfri fungerar på PAL Syftade dock på att en PAL (Australiensk) borde släppas snart o därmed bli verifierad snabbare. Dock verkar dom ha ändrat release till den 19e där :/ Bara att vänta helt enkelt. Kommer väll i dagarna. Har mycket kvar av Red Faction:Guerrilla att klara av ändå så.. hehe
                            Missförstod dig lite där. Trodde att du helt enkelt satt och hoppades på en PAL-release för att du skulle kunna tanka hem och lira spelet på din box och inte hade koll på att det fanns en RF release ute. Därav min upplysning om detta.

Men det var alltså så ^^ du menade. :P Sorry för missförståndet..

Gott att det går att verifiera liret nu hur som helst.
                            Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
                            Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Original inlägg av RickeXBM Visa Inlägg
                              Missförstod dig lite där. Trodde att du helt enkelt satt och hoppades på en PAL-release för att du skulle kunna tanka hem och lira spelet på din box och inte hade koll på att det fanns en RF release ute. Därav min upplysning om detta.

Men det var alltså så ^^ du menade. :P Sorry för missförståndet..

Gott att det går att verifiera liret nu hur som helst.
                              hehe inget o be om ursäkt för.. Internet är ju känt för att vara missförståndens samlingspunkt så! hehe

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X