Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV (4)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Brände spelet med mina verbatim-skivor men så fort man åker fort i spelet så hänger det liksom inte med, utan om man har åkt fort ett tag måste man stanna bilen i några sekunder så allt ska hinna ritas färdigt. Dvs åker man fort så blir asfalten överallt helt grå, husen syns inte men efter ett tag så ritas allt upp igen men när man börjar åka så händer samma sak igen. Vad kan felet vara?

Comment

skulle igentligen ställa en fråga men löste det. ifall någon har likadant problem.

gjorde ett uppdrag igår innan man stängde av men orkade inte göra klart det (shadow). startade idag och kunde inte göra det. fick klara ett annat uppdrag (lost love eller något) först, efter det kom symbolen för "little-jakob" som hade uppdraget jag gjorde igår fram. jag kan ha varit blind första gången, rätta mig om jag har fel...

Comment

Original inlägg av nikenbole Visa Inlägg
        Hur är er fps?
        Ökade kontrasten, ljuset osv för att spelet var på tok för mörkt på min tjockis tv. Och fick horribla framedrops.

Just nu rullar de dock på i runt 25fps med contrast osv nedställt o ökat på tvn istället.

I överlag så är det ett härligt spel
        Bra fps. Det kunde varit värre med riktigt äckliga framedrops.

Comment

hur långt har ni kommit?

*SPOILER*
          * har precis fått ett nytt safehouse i andra delen av staden.
          * försökt göra de flesta uppdragen av olika pers. innan det.
          * har fått knulla "warm coffee" med michelle. (tredje eller fjärde dejten) motorcykel och hamburgare gillar hon... då var man välkommen in

Comment

JO HELT UNDERBART DET HÄR, 1 fråga är det nån annan som fick ett misslyckat upp-packande av gta? 21,23,61 blev misslyckade för mig, den största frågan är om man ska våga bränna ändå!? vad säger ni? har 2ex som hade behövts brännas ut idag =)

Comment

Original inlägg av SWPHOBIA Visa Inlägg
              JO HELT UNDERBART DET HÄR, 1 fråga är det nån annan som fick ett misslyckat upp-packande av gta? 21,23,61 blev misslyckade för mig, den största frågan är om man ska våga bränna ändå!? vad säger ni? har 2ex som hade behövts brännas ut idag =)
              bränn inte. ladda hem de skadade filerna istället.

Comment

a jo, letat febrilt efter dessa, har bara inte funnit dom nånstans!,,, fortsätter leta, faktiskt ingen annan som har haft detta problem från där jag laddade ner..... skumt det här. tackar för svar.

Comment

Original inlägg av SWPHOBIA Visa Inlägg
                  a jo, letat febrilt efter dessa, har bara inte funnit dom nånstans!,,, fortsätter leta, faktiskt ingen annan som har haft detta problem från där jag laddade ner..... skumt det här. tackar för svar.
                  ta bort de gamla och ladda dem igen.

Comment

ok, will do... synd att man måste vänta på release datum bara. fast e man riktigt sugen får väll man slita bort hård-disken bara >=) INT21 hur bra är du på flashning? fick ett skumt problem i förrgår, har postat ett inlägg i den andra 360 tråden 43 visningar, (INGET SVAR) ta gärna en titt och kom med nån tanke, tackar på förhand.

Comment

Inte ett dugg långt eftersom jag inte hinner spela så mycket. Har jusst kysst Michelle...

Sen... Vart får han den nya hjälmen från efter att ha slängt den gamla? Han verkar ju trolla fram den från bränsletanken helt plötsligt.

Undrade även varför man inte kunde se klockan när man körde som vid tidigare spel men det är bara att dra upp nallen.

Jag saknar även att kunna spara varsomhelst som i ex Oblivion. Jag trodde de hade fixat detta med 4an.

Comment

Så länge man slipper åka tillbaka till safehouse efter varje mission så e jag glad.

Comment

Original inlägg av nikenbole Visa Inlägg
                          Så länge man slipper åka tillbaka till safehouse efter varje mission så e jag glad.
                          japp, precis. det finns ju autosave. sedan finns del väl fördelar och nackdelar med det också. jag brukar spara manuellt i safehouse lite då och då... när man köpt på sig mkt vapen, fixat bilar mm...

precis fått ett sniper-rifle, äntligen börjar de komma igång. hoppas man stöter på en vettig klädbutik snart. rätt trött på lodis-klädseln man har.

Comment

F*n vad kul det är. Har inte ens börjat med uppdragen utan har mest utforskat och testat olika bilar nu i ett antal timmar. Tänkte dra igång uppdragen nu ikväll.

Men jag fick nyss en hemsk tanke. Kan MS se vilket datum jag spelat spelet eller tagit achievments trots att nätverkskabeln är ute? Jag spelar ju med min live-profil så den kanske läser in när achievementsen är tagna eller när spelet spelats av min användare...?

Eller så är jag bara överparanoid efter att ha läst alla artikeln om hur/om MS ska handskas med som lirat GTA redan.
                            Last edited by Chsandberg; 2008-04-24, 23:05.

Comment

äntligen fixat mej en kostym nu och kommit in i 3e stadsdelen, mkt höghus där.

uppdraget innan var jobbigt "blow your cover", man kanske kunde fixat det lättare men jag lyckades få tre stjärnor på mig. slutade i biljakt i 5min och springa runt som en idiot med helikopter efter sig, fick tag på en bil och hann gömma mig tillslut. hög puls.

Comment

http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?g=475&

MS behöver bara titta där, lol.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X