Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Texturproblem i GTA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag har Benq

Comment

Och du beskrev att ett hus "poppade fram" - alltså ett klart texturproblem.

Även om det inte händer ofta är det fortfarande något som inte står helt rätt till.

Många märker nog inte problemen lika tydligt eftersom husen oftast ser OK ut - men först 0,5 sekunder senare dyker detaljerna på huset upp.

Samsung-läsaren verkar dock inte ha detta problem alls.

Comment

Jag har samma uppsättning som trådstartaren och samma problem. Har även problem även då spelet går långsamt, tex när man går i spelet. Min spelkaraktär gick på en brygga vid havet och då hade inte trästrukturen laddats utan fötterna på karaktären doldes av ett grått fält...

Comment

Nästan så att man blir rädd för att köpa det.
          Tänk om det krävs en patch för att det ska flyta även med orginalskiva...

Comment

blev jagad av ett gäng poliser en gång och då hackade spelet till en kort tiondels sekund..inget farligt....nä jag tycker inte jag har några direkta problem med spelet oäven om det var en gång ett hus laddades en tiondel för sent...vissa verkar ha gigantsika problem och de har absolut inte jag och jag kör benq med ixtreme 1.4 på verbatim skiva. Kör med hårddisk.
            Last edited by mickys; 2008-04-27, 16:04.

Comment

Jag har samma problem som alla andra!
              IXTREME 1.4
              Benq
              Ingen hårddisk

Comment

Det ända jag kan klaga på är dom otroligt fula skuggorna :S
                Xbox 360 Premium HDMI
                BenQ iXtreme 1.5

Comment

Har samma problem, Benq läsare.

Men orginalet kan väll inte ha samma fel? Måste ju vara för att det är brända skivor vi pratar om. Har förhandsbokat spelet och kommer alltså köpa det på tisdag, av den anledningen att jag inte vill ha dessa problem.

Comment

Jag tror att det handlar om bränningen, men det kan även handla om en bugg.

Du borde vara den perfekta kandidaten att avgöra detta genom att meddela här i tråden på tisdag om du har samma problem med org-skivan

Comment

Rockstar kommer isf få världens skit för detta, dom skulle aldrig släppa spelet om det är extrema popups. I många fall, t.ex nu när jag har spelat ett uppdrag där man ska jaga en kille, går det inte ensingång att slutföra uppdraget...helt värdelöst.

Har orginalet samma fel blir det ny box

Comment

spelet är så, handlar inte om bränningen alls.
                        ni måste tänka på hur mycket som ska laddas upp, har ni aldrig spelat gears of war? eller något annat liknande spel?

ganska säker på att det är samma problem på orginal skivan också.

Comment

Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
                          Men jag har inga som helst problem på en box med Samsung-läsare, däremot stora problem på en box med BenQ-läsare.

Comment

ni måste tänka på hur mycket som ska laddas upp, har ni aldrig spelat gears of war? eller något annat liknande spel?

Nej, spelet ska inte vara så! Tror inte du förstått hur illa det är, det är ospelbart. Ibland kan man stanna på ett ställe och få vänta typ 30 sek innan allt laddat in. Man flyger i luften eftersom broar inte laddas och hela hus uppenbarar sig med texturer a'la commodore 64.

Comment

Alltså, jag gjorde ett uppdrag, efter några sekunder när bilen kom i hög fart, så försvann alla bilar runtomkring, vägarna blev gråa o det såg ut som om bilen flöt omkring. Svängde lite, då stannade bilen helt för jag hade tydligen kört in i en husvägg som poppade upp 10 sekunder senare. Så nej spelet ska inte vara så här.
                              Detta händer varje gång man åker snabbt. Ska försöka ta bild med mobilen senare ikväll.

Comment

Spelet ska verkligen inte vara så.

Något är självklart fel, och det verkar bara vara med BENQ.
                                Om rockstar nu skulle släppa en patch, hur skulle man patcha spelet? Genom Live då eller? Vad gör dom som inte har hårddisk isf.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X